Monica Macovei o imită pe Elena Udrea

Autor: Florin Pușcaș

Publicat: 04-10-2014

Actualizat: 04-10-2014

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

În prezenţa a peste 100 de simpatizanţi, Macovei şi-a prezentat programul politic pentru Cotroceni în halele fostei fabrici de legume Fructus, organizatorii întâlnirii dorind să marcheze, astfel, faptul că privatizarea postdecembristă a dus la falimentarea brandurilor industriei româneşti, scrie Agerpres.


Evenimentul vine la doar două zile după ce Elena Udrea şi-a lansat programul prezidenţial în ruinele fabricii de ţevi Republica din Bucureşti. Şi în acest caz, alegerea locaţiei trimitea la privatizările eşuate şi la distrugerea industriei româneşti.


Vezi şi: FOTO. Udrea se lanseaza in salopeta si cu casca de protectie printre ruine


Simbolic, echipa de campanie a Monicăi Macovei a "licitat" nume de faimă timişorene, precum Comtim (numită de stafful ei de campanie Pontim), Dermatina (numită Derma-Tita), Fructus (numită Fruc-Nus) sau Fabrica de Ţigarete (numită de Chiştoace), pornind de la preţul de 2 lei bucata în jos. Aceste firme nu mai există din anii '90.


Macovei a spus că a ales Timişoara ca loc de pornire a campaniei electorale întrucât este primul oraş al libertăţii postdecembriste, declarându-se o susţinătoare a Punctului 8 al Proclamaţiei de la Timişoara.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri