Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

'Munca groaznică' pentru agenții de publicitate va dispărea. Google lansează funcții bazate pe Inteligență Artificială pentru companii

indepthseo.com
google ai inteligenta artificiala

Google a declarat miercuri, 14 iunie, că lansează două noi funcții bazate pe inteligență artificială pentru agenții de publicitate, care vor găsi automat cele mai bune plasări de anunțuri pentru mărci în cadrul serviciilor companiei de tehnologie.

Inteligența artificială a dominat industria tehnologiei în ultimele luni, deoarece Google și alte companii au dezvoltat chatbot-uri noi care pot răspunde utilizatorilor în conversații deschise. AI este, de asemenea, din ce în ce mai implementată pentru a servi agenților de publicitate, care contribuie la veniturile companiilor, conform Reuters.

În timp ce Google a introdus anterior instrumente AI pentru agenții de publicitate, acum folosește tehnologia pentru a ajuta mărcile să atingă obiective mai specifice pentru anunțurile lor.

Una dintre noile funcții numite Demand Gen va folosi AI pentru a plasa reclame foto și video ale unui agent de publicitate în mai multe produse, cum ar fi Gmail, feedul YouTube și Shorts, care este concurentul YouTube pentru populara aplicație video TikTok.

Inteligența artificială va elimina nevoia ca agenții de publicitate să se gândească unde ar trebui să își plaseze reclamele, iar tehnologia se va concentra pe găsirea de destinații de plasare „strălucitoare, vizuale și captivante”, a declarat Vidhya Srinivasan, vicepreședinte Google și director general de publicitate.

A doua nouă funcție va folosi AI pentru a găsi cele mai bune plasări de anunțuri cu scopul de a maximiza vizionările anunțurilor video ale unei mărci, a spus Google.

Testele timpurii arată că mărcile au primit în medie cu 40% mai multe vizionări video cu noul instrument, a spus Srinivasan.

Folosind inteligența artificială pentru a elimina o parte din „munca groaznică” pentru agenții de publicitate, mărcile se vor putea concentra mai mult pe strategia lor de marketing și povestea lor, a adăugat ea.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.