Noua generaţie de consumatori este din ce în ce mai educată

Autor: Mihai Cistelican

Publicat: 14-05-2019

Actualizat: 14-05-2019

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Următoarea generaţie de consumatori este din ce în ce mai educată, iar noi trebuie să răspundem acestor provocări, a declarat, marţi, preşedinte interimar al Ligii Asociaţilor Producătorilor Agricoli din România (LAPAR), Gheorghe Albu, la un forum de specialitate, informează Agerpres.

Citește și:  Profitul Nuclearelectrica a 'explodat' în primul trimestru: este de peste 219 milioane de lei

"Tinerii au nevoie să-şi facă un viitor. Ei trebuie să aibă încredere că şi în agricultură poate să-şi construiască un viitor. Eu am un moto: 'Dacă ar fi să mă mai nasc o dată, tot agricultor m-aş face'. În această frumoasă meserie m-am realizat din punct de vedere profesional, urmând toate etapele. Sunt fermier în România, m-am născut fermier şi, când o fi să fie, vreau să plec tot din această meserie. Îndreptaţi-vă către agricultură, pentru că acolo este un loc în care vă puteţi realiza şi profesional, dar şi familial! Toată familia noastră lucrează în agricultură, cot la cot. O altă temă abordată la Bruxelles este legată de următoarea generaţie de consumatori, care este din ce în ce mai educată, iar noi trebuie să răspundem acestor provocări. Marea majoritate a fermierilor din România ce fac parte din LAPAR sunt proprietari de terenuri", a spus Albu.

Partenerii Forum for The Future of Agriculture (FFA), în colaborare cu Liga Asociaţiilor Producătorilor Agricoli din România (LAPAR), au organizat, marţi, o conferinţă regională privind viitorul agriculturii.

Dezbaterea de la Bucureşti se concentrează asupra unor subiecte de interes pentru deţinătorii de terenuri, fermieri, ecologişti şi factori de decizie politică.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri