Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

O donaţie de 436.000 de dolari va ajunge la șapte ONG-uri din România

Inquam Photos / Octav Ganea
bani curs leu euro

Şapte organizaţii non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, vor beneficia de o donaţie totală de 436.000 de dolari din partea PepsiCo România şi Fundaţia PepsiCo, pentru a sprijini comunităţile afectate de criza COVID-19, potrivit Agerpres.

Astfel, potrivit unui comunicat de presă al companiei, PepsiCo România donează 136.000 de dolari către organizaţiile non-profit Crucea Roşie, Asociaţia Adi Hădean şi către iniţiativa lansată de HORA (Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare şi produse alimentare.

În acelaşi timp, Fundaţia PepsiCo donează 300.000 de dolari către Crucea Roşie, Asociaţia Adi Hădean şi alte patru ONG-uri, ce urmează a fi anunţate în perioada următoare. Donaţiile au ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă şi suport medical, venind în acelaşi timp şi în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.

Citește și: Klaus Iohannis: ‘Începând din 1 iunie se redeschid terasele, se va putea merge la plajă și se pot organiza spectacole în aer liber’

"Este foarte important pentru noi să susţinem eforturile societăţii de a limita efectele generate de situaţia dificilă în care ne aflăm cu toţii. PepsiCo respectă angajamentul global de a contribui cu hrană caldă şi sprijin social, considerând că este un pas firesc pentru susţinerea comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea. Vrem să oferim ajutor persoanelor aflate în izolare si carantină, celor aflate în dificultate şi mai ales personalului medical. Ne bucurăm că împreună cu Fundaţia PepsiCo putem fi alături de cei mai afectaţi de efectele situaţiei actuale", a declarat Adrian Lăcătuş, GM Commercial Senior Director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est.

Programele susţinute cu ajutorul Fundaţiei PepsiCo au peste 40.000 de beneficiari direcţi.

Prin intermediul Solidar Social, Asociaţia Adi Hădean, care primi o donaţie de totală de 105.000 de dolari, devine cantină umanitară pe perioada urgenţei sanitare declanşate de pandemie. PepsiCo va contribui la distribuirea a 1.200 de mese calde zilnic pe o perioadă de o lună, grupurilor vulnerabile din spitale, şcoli şi centre comunitare, la nivel naţional. Din suma totală de va beneficia Asociaţia Adi Hădean, 60.000 de dolari vor fi pentru mese calde şi 45.000 de dolari sub formă de produse.

Totodată, PepsiCo România va dona 29.000 de dolari, dintre care 25.000 în numerar şi 4.000 sub formă de băuturi către Masa Bunătăţii, o iniţiativă lansată de HORA ce îşi propune să creeze un lanţ al faptelor bune. În acest mod, fondurile vor fi direcţionate celor 16 restaurante partenere HORA, care vor pregăti şi livra mese calde cadrelor medicale de la mai multe spitale din Bucureşti şi persoanelor fără adăpost din Sectorul 3.

În acelaşi timp, proiectul "România Salvează România", lansat de Crucea Roşie, va primi 50.000 de dolari de la Fundaţia PepsiCo, pentru achiziţia de materiale medicale necesare pentru minimum 1.000 de cadre medicale.

Compania menţionează că a acţionat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din ţară, prin propriile canale de distribuţie.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 67 miliarde dolari venit net, în 2019.

Portofoliul companiei este format dintr-o gamă variată de produse alimentare şi băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste un miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Înfiinţată în anul 1962, Fundaţia PepsiCo este divizia filantropică a companiei PepsiCo, ce colaborează cu organizaţiile non-profit în scopul dezvoltării de soluţii inovatoare, pentru problemele comunităţilor defavorizate din întreaga lume. În România, fundaţia s-a implicat în proiecte prin care a sprijinit comunităţile vulnerabile.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.