Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

O legendă a fotbalului, campion mondial, a MURIT: Voia să trăiască 105 ani și să moară într-un bar, cu berea în mână / VIDEO

www.gazetadenavodari.ro
doliu, lumânare

Atacantul Hans Schäfer, component al naţionalei Germaniei campioană mondială în 1954, a murit la 90 de ani, a anunţat clubul FC Koln, citat de DPA.

După decesul lui Schäfer a rămas un singur supravieţuitor al echipei din 1954, Horst Eckel, care are 85 de ani.

Citește și: Protecția Consumatorilor a făcut ravagii în hipermarketuri: În ce magazine s-au găsit promoții false și produse cu etichete greșite

În faimoasa finală din 1954, denumită "miracolul de la Berlin", Germania a învins Ungaria, spre surpriza generală, scor 3-2.

Titular în echipă, Schäfer şi coechipierii săi, conduşi de Ungaria cu 2-0 după doar 8 minute de joc prin golurile lui Zoltan Czibor şi Ferenc Puskas, au reuşit să-şi adjudece victoria, scrie news.ro.

Citește și: Semnalul de alarmă care CUTREMURĂ mii de oameni! De ce ar putea să dispară ajutoarele de căldură

Hans Schafer a marcat 15 goluri în 39 de meciuri pentru Germania în perioada 1952 -1962. El a pasat decisiv pentru Helmust Rahn la meciul câştigat, scor 3-2, cu Ungaria.

Schäfer a jucat întreaga carieră la FC Koln, între 1948 şi 1965, reuşind câştigarea a două titluri de campion al Germaniei (1962 şi 1964).

Citește și: Vești bune pentru copiii din România: Ce bani ar putea primi de la 1 ianuarie

El afirmase recent că vrea să trăiască până la 105 ani, deoarece are multe planuri şi când moare vrea "să fie într-un bar, cu un pahar de bere în mână".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.