O nouă înșelătorie prin care clienții sunt păcăliți în marile lanțuri de supermarketuri. Atenție la gramaj

Autor: Florin Pușcaș

Publicat: 07-03-2024

Actualizat: 08-03-2024

Article thumbnail

Sursă foto: national.ro

Spre exemplu, prețul la unt a crescut din nou, însă de această dată și cantitatea este înjumătățită. Astfel, untul, care se vindea la 200 de grame, este acum ambalat la doar 100 de grame.

Mai mult decât atât, retailerii l-au și scumpit, în așa fel încât să nu își dea seama clienții, informează realitatea.net.

Dacă un pachet de unt costa până acum 7, 10 sau chiar 12 lei, în funcție de producător, acum oamenii sunt nevoiți să plătească între 7 și 8 lei doar pentru jumătate din cantitatea inițială.

Comercianții își bat joc de români cu efectul 'waterbed': Odată cu plafonarea prețurilor la unele produse, s-au majorat prețurile la altele

Prețuri mai mari la produse cu prețul neplafonat

Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței, recunoaște faptul că retailerii au crescut prețurile la alte produse pentru a compensa limitarea adaosului comercial la alimentele de bază.

„Dacă te așezi pe salteaua de apă, ea se lasă într-o parte și crește în altă parte. Este ceea ce în economie se numește 'waterbed effect'”, a declarat președintele Consiliului Concurenței.

Întrebat dacă a observat creșteri de prețuri la alte produse, poate non-alimentare, în această perioadă în care Guvernul a limitat adaosul comercial la anumite alimente de bază, președintele Consiliului Concurenței a spus că da.

 

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri