Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Oleg Roibu, General Counsel eMAG Group: 2000 de companii românești vând în Bulgaria și în Ungaria prin intermediul platformelor eMAG

Twitter
emag

Grupul eMAG este prezent în regiunea Uniunii Europene exportând tehnologie, ajutând mediul de afaceri românesc să se dezvolte internațional și să își mențină valoarea în România, a transmis vineri Oleg Roibu, General Counsel eMAG Group, în cea de-a doua ediție a Zilei Naționale a Comerțului Electronic, un eveniment organizat cu sprijinul eMAG și Mastercard.

„În ceea ce privește IMM-urile românești, vorbim despre aproximativ 36.000 de companii care vând pe platformele noastre în România, Bulgaria și Ungaria. Noi suntem o soluție pentru companiile din România. Ne este clar că o mare parte din retail-ul autohton și regional se desfășoară online, iar marketplace-ul nostru este una dintre soluții”, a delcarat acesta, potrivit caleaeuropeana.ro.

Oleg Roibu a subliniat că aproximativ 2000 de companii românești vând în Bulgaria și în Ungaria prin intermediul platformelor eMAG, iar ecosistemul are în centrul său clientul.

„Tot ceea ce facem se orientează spre client. Este adevărat că în această perioadă mediul digital, platformele de comerț electronic, magazinele de comerț electronic, au fost cea mai potrivită soluție și a trecut și testul de reziliență, test de reziliență pe care eMAG îl trece o data pe an de black friday”, a mai spus el.

Mai mult, consilierul general a amintit că eMAG a bugetat investiții de aproximativ 251 de milioane de lei în următorii ani pentru dezvoltarea antreprenoriatului digital prin intermediul platformelor, sume care vor fi investite în tehnologie internațională, vânzare și cel mai important în oameni.

Făcând trimitere la regiunea Uniunii Europene, Oleg Roibu a transmis că eMAG are în continuare provocarea de a se adapta la cerințele legislațiilor din statele membre, uneori fiind destul de dificil din cauza diferențelor semnificative între țările UE.

„Există mai multe proiecte de armonizare a legislațiilor la nivel european, cu toate acestea evoluția este una lentă. Avem politica pieței unice digitale care a mai rezolvat din probleme. Directivele europene sunt transpuse diferit în diversele state membre. Pentru noi este foarte important să avem un cadru legal predictibil și armonizat. Noi dezvoltăm tehnologie în România și în momentul în care vrei să expui această tehnologie în Bulgaria, Ungaria, Polonia sau în alte țări din regiune ideal ar fi să nu fie nevoie să o adaptezi. În acest sens, mizăm pe instituții și pe statul român în discuțiile la nivel european în direcția armonizării legislative în piața unică”, a punctat acesta.

Mai mult, Oleg Roibu a declarat că în ultimii șapte ani, Comisia Europeană a venit cu diverse propuneri în acest sens, dar din păcate, în unele situații directivele sunt transpuse într-un mod diferit.

„Noi încercăm să interacționăm cu autoritățile europene, astfel încât să le explicăm că un cadru nefragmentat și predictibil la nivelul întregii UE ar putea ajusta întreaga piață unică într-un mod în care să poată concura cu piețele mari la nivel global. Nu este un exercițiu ușor. De exemplu, directiva de comerț electronic este din anul 2000. Dacă ne uităm la tehnologia din 2000, foarte multe modele de business nici nu existau. Cred că există intenția la nivelul statelor membre să meargă într-o direcție comună. Nu este un exercițiu ușor. Fiecare stat are obiectivele sale”, a menționat consilierul general al eMAG.

Asociația Română a Magazinelor Online a organizat vineri, 15 octombrie, cea de-a doua ediție a Zilei Naționale a Comerțului Electronic, un eveniment organizat cu sprijinul eMAG și Mastercard.

Reprezentanți ai autorităților publice și ai ecosistemului de e-commerce au discutat discuta despre principalele provocări cu care se confruntă sectorul comerțului electronic, dar și despre politici publice care să vină în sprijinul creșterii acestuia și al economiei digitale.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.