DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Un oraș din Italia este capitala mondială a oamenilor URAȚI

Oraşul italian Piobbico, aflat între Munţii Apenini şi Marea Adriatică, este cunoscut ca fiind capitala mondială a oamenilor urâţi.

Piobbico este un oraş medieval, însă, în ciuda frumuseţii locului, este recunoscut pentru „urâţenia” oamenilor, informează news.ro.

Citește și: Schimbări radicale- Reguli noi de acordare a creditelor

Din 1879, aşezarea cu 2.000 de locuitori găzduieşte Club dei Brutti (clubul urâţilor, n.r.), o asociaţie ai cărei membri cred că „o persoană este ceea ce este şi nu ce pare”. De-a lungul a generaţii, ceea ce a început ca o idee utopică a devenit o mişcare internaţională. Astăzi, clubul are peste 30.000 de membri în 25 de localităţi din lume.

Club Dei Brutti a fost conceput, potrivit BBC, ca serviciu de peţitorie pentru femeile singure din oraş. Pe măsură ce a evoluat, localnicii au făcut din el o unealtă de a aminti societăţii că frumuseţea interioară este mai importantă decât cea fizică, iar, în 2007, în centrul Piobbico a fost inaugurată o statuie dedicată oamenilor urâţi.

Citește și: PSD, despre planurile PNL de creștere a vârstei de pensionare: Reprezintă un ‘dar otrăvit’

Este destul de uşor pentru o persoană să fie admisă în club. Membrii seniori jurizează şi clasifică „urâţenia” potenţialilor membri - de la „nespecifică” la „extraordinar de urât”. Astfel că membrii clubului nu sunt neapărat urâţi - asociaţia este concentrată mai mult să sărbătorească frumuseţea interioară.

În prima duminică a lunii septembrie, oamenii se adună pentru a lua parte la Festivalul Urâţilor, care are loc anual. La acest eveniment, este ales preşedintele clubului şi sunt înscrişi noi membri.

Citește și: Împrumut de milioane de euro- În ce va investi Guvernul banii .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.