Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

OTP Bank lansează asistentul digital al clienţilor, chatbot-ul Octavian, pentru suspendarea ratelor şi alte servicii

OTP Bank
OTP Bank

OTP Bank România vine în sprijinul clienţilor cu un nou instrument de suport şi comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informaţii personalizate în contextul actual, dar şi îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor, a anunţat marţi banca.

"Peisajul digital evoluează, nevoile clienţilor noştri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovaţie. Punem mare valoare pe relaţia cu clienţii, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanţei fizice impuse, prin îmbunătăţirea experienţei digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acţionează ca un agent uman, răspunde instant şi oferă o interacţiune personalizată, 24 de ore din 24", au declarat reprezentanţii OTP Bank, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Sunt anunțate noi măsuri! Ce vor trebui să facă pasagerii în avion .

Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienţii pot, aşadar, să dispună rapid de informaţii despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale şi agenţii sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare şi automatizare la nivelul băncii, prin care se doreşte ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului. În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producţie primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienţi.

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) şi foloseşte o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană şi care rezolvă operaţiuni, iar robotul efectuează sarcini precum: sortarea şi procesarea e-mail-urilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii şi interpretarea răspunsurilor acestora.

Citește și: Înregistrare explozivă! Raed Arafat somează firma care a câștigat contractul de 600 de milioane de euro în fața lui Deltamed

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare.

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală şi de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 15 ani de prezenţă pe piaţa locală. Promovând inovaţia, creşterea stabilă şi servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piaţa Europei Centrale şi de Est şi este considerat un grup bancar important chiar şi la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 36 de mii de angajaţi deserveşte zilnic aproape 19 milioane de clienţi din 12 ţări.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.