BMW se așteaptă să obțină un profit operațional în acest an, în ciuda pierderii de 666 milioane de euro din trimestrul doi, după ce vânzările mașinilor sale de lux au scăzut în timpul blocajelor impuse de coronavirus, anunță Reuters potrivit Agerpres.
Producătorul mărcilor BMW, Mini și Rolls-Royces a declarat căvînzările au început să crească, inclusiv în China, dar sporul nu va fi suficient pentru a compensa deficitul de vânzări pierdut din cauza pandemiei.
BMW a mai spus că perspectivele sale nu au avut în vedere impactul potențial al celui de-al doilea val de COVID-19 și nici perspectiva unei recesiuni mai profunde pe piețele sale cheie.
Pandemia a afectat puternic Fiat Chrysler, Ford și Daimler, într-o perioadă în care industria auto tradițională era supusă oricum unor presiuni majore generate de legislația europeană privind reducerea emisiilor poluante.
În al doilea trimestru al anului trecut profitul operațional a ajuns la 2,2 miliarde de euro.
În T2 2020 BMW a livrat 485.464 de mașini, în scădere cu 25% față de amul trecut.
„Acum așteptăm cu nerăbdare al doilea semestru, cu un optimism prudent și continuăm să vizăm o marjă EBIT între 0% și 3% pentru segmentul auto în 2020”, a declarat Oliver Zipse, șeful BMW.