Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Pasagerii Air France - KLM pot schimba gratuit datele de călătorie şi destinaţia, până pe 31 martie 2022

www.airfranceklm.com
Air france klm

Operatorul aerian Air France - KLM a decis extinderea condiţiilor flexibile de rezervare a biletelor de avion, iar până pe 31 martie 2022, pasagerii pot schimba gratuit data de călătorie şi destinaţia.

"În încercarea de a contracara, pe cât posibil, efectele negative şi incertitudinea aduse de iminenta ameninţare a unui noul val pandemic asupra industriei aviatice, grupul Air France - KLM a decis extinderea condiţiilor flexibile de rezervare a biletelor de avion pe toate rutele din portofoliu până la 31 martie 2022", se menţionează în comunicatul citat de Agerpres.

De asemenea, printre beneficiile condiţiilor flexibile de care se pot bucura pasagerii zborurilor Air France şi KLM se află şi opţiunea de a solicita rambursarea integrală a sumei achitate pe biletele achiziţionate. "În cazul în care condiţiile tarifare ale biletului nu permit rambursarea, va fi emis un voucher valabil timp de un an, a cărui rambursare ulterioară poate fi solicitată în orice moment", notează compania.

În ceea ce priveşte posibilitatea de a schimba gratuit rezervarea, inclusiv data de călătorie şi destinaţia zborului, aceasta se poate realiza indiferent de condiţiile tarifare la care a fost achiziţionat biletul până în ziua călătoriei, însă dacă se doreşte înlocuirea cu un bilet ce are un tarif mai mare, va fi necesară achitarea diferenţei.

"Aceste măsuri se aplică până în ziua plecării pentru primul segment de zbor şi nu sunt necesare niciun fel de documente justificative pentru a putea face aceste schimbări, ci pot fi pur şi simplu efectuate direct de către pasageri pe site-urile celor două companii aeriene dacă biletele au fost cumpărate direct de la sursă. Dacă pasagerii au apelat la o terţă parte pentru rezervarea zborurilor, aceştia sunt rugaţi să ia legătura cu agenţia de turism în cauză", precizează reprezentanţii Air France - KLM.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.