Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Firma care anunță o investiție de UN MILIARD de euro în România

www.magazinulprogresiv.ro
Penny Market

Penny România îşi propune să investească 5,128 milioane de lei, respectiv echivalentul a peste un miliard de euro, până în 2029, în principal în extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice, informează compania printr-un comunicat transmis marţi AGERPRES.

"Penny România îşi propune să investească 5.128 milioane de lei, echivalentul a peste un miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice. Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în ţară şi construcţia celui de-al patrulea depozit, la Filiaşi, judeţul Dolj. Totodată, Penny România urmăreşte remodelarea a 100 de magazine în 2021 şi a întregii reţele de magazine până în 2022", se arată în comunicat.

Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019, şi a consemnat un profit net de 85 milioane de lei, în creştere cu 54%, scrie Agerpres.ro.

În 2020, Penny România a investit 371 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine, încheind anul cu un total de 276 de unităţi.

Penny a intrat pe piaţa din România în anul 2005 cu o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători regionali şi colaborări cu producători locali. În prezent, Penny sprijinină producătorii locali şi încheie parteneriate pe termen lung cu aceştia, astfel încât, în următorii 3 ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat şi procesat intermediar integral în România.

"Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În faţa noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii şi, mai ales, să prioritizăm siguranţa şi sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condiţiilor de igienă şi distanţare în magazinele noastre şi menţinerea unei comunicări deschise cu angajaţii, la implicarea în comunitate şi susţinerea spitalelor", a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.

Pe parcursul anului trecut, Penny a continuat parteneriatele cu organizaţii non-guvernamentale, precum Habitat for Humanity, Fundaţia World Vision România, Salvaţi Copiii România, Crucea Roşie România sau Banca pentru Alimente şi a încheiat parteneriate noi, de exemplu cu Asociaţia Zi de Bine, Solidar Social şi Asociaţia Adi Hădean. Acţiunile de responsabilitate socială au vizat susţinerea cadrelor medicale şi a spitalelor, dar şi a comunităţilor vulnerabile şi a copiilor aflaţi în situaţii precare. Printre altele, compania a inaugurat centrul comunitar Buftea, construit alături de Habitat for Humanity şi deschis copiilor din medii defavorizate.

În prezent, reţeaua Penny în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă formată din peste 5.300 de angajaţi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.