Peste 260.000 de puieţi au fost plantaţi pe o suprafaţă de 59 de hectare, în lunile martie şi aprilie ale acestui an, în cadrul iniţiativei naţionale de împădurire pe bază de voluntariat "Plantăm fapte bune în România", informează iniţiatorii campaniei, prin intermediul unui comunicat, potrivit Agerpres.
În cadrul campaniei de primăvară, care a avut loc fără implicarea voluntarilor, din cauza pandemiei de COVID-19, au fost plantaţi puieţi de: stejar, gorun, frasin, cireş păsăresc, molid, pin silvestru, larice, fag, glădiţă, salcâm, precum şi mai multe specii arbori.
Până în acest moment, în lunile martie şi aprilie, au fost plantaţi peste 260.000 de puieţi, pe o suprafaţă de 59 de hectare.
"În această primăvară am avut certitudinea unor parteneriate puternice pentru că sprijinul oferit de sponsori este cu atât mai important cu cât el vine pe fondul unei perioade dificile din punct de vedere economic. Le mulţumim încă o dată că au ales să ne fie alături, pentru ca noi să fim aproape, la rândul nostru, de comunităţile pe care le ajutăm", declară Simona Camburu, coordonator fundraising "Plantăm fapte bune în România".
Partenerii naţionali ai campaniei de împădurire sunt: OMV Petrom, Unilever, Bergenbier, JYSK şi Dedeman. De asemenea, CELCO, Fan Courier, Sixt şi UniCredit Consumer Finance se implică financiar.
Citește și: Raed Arafat RĂSTOARNĂ TOT: Pandemia va veni în valuri, trebuie să învățăm să conviețuim cu ea
Potrivit sursei citate, au mai susţinut acţiunile din această primăvară: Atenor, Gebruder Weiss, L'oreal România, ROPEPCA, Sofidel, Timac Agro şi Wipro. În plus, au sprijinit cu produse şi servicii: ARSSM, Forest Design, Holland Farming, Renania şi Yusen Logistics.
"În această primăvară am avut certitudinea unor parteneriate puternice pentru că sprijinul oferit de sponsori este cu atât mai important cu cât el vine pe fondul unei perioade dificile din punct de vedere economic. Le mulţumim încă o dată că au ales să ne fie alături, pentru ca noi să fim aproape, la rândul nostru, de comunităţile pe care le ajutăm", declară Simona Camburu, coordonator fundraising "Plantăm fapte bune în România".
Partenerii naţionali ai campaniei de împădurire sunt: OMV Petrom, Unilever, Bergenbier, JYSK şi Dedeman. De asemenea, CELCO, Fan Courier, Sixt şi UniCredit Consumer Finance se implică financiar.
Potrivit sursei citate, au mai susţinut acţiunile din această primăvară: Atenor, Gebruder Weiss, L'oreal România, ROPEPCA, Sofidel, Timac Agro şi Wipro. În plus, au sprijinit cu produse şi servicii: ARSSM, Forest Design, Holland Farming, Renania şi Yusen Logistics.