DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Peste 31.400 de doze din aluminiu au fost colectate în staţiunea Mamaia

plaja sulina

Peste 31.400 de doze de băutură au fost colectate în staţiunea Mamaia pe durata campaniei ExtravaCANza, o iniţiativă a programului european Every Can Counts, dedicat colectării şi reciclării dozelor din aluminiu, care a urmărit să sensibilizeze turiştii cu privire la respectarea mediului şi la reciclabilitatea infinită a dozelor din aluminiu, a anunţat asociaţia.

"Ceea ce încercăm să facem cu fiecare ediţie a campaniei ExtravaCANza este să informăm publicul cu privire la importanţa păstrării aluminiului în circuit şi valorificării dozelor de băutură consumate, în contextul în care aproximativ 75% din tot aluminiul fabricat vreodată este încă în uz astăzi", declară Adina Magsi, director general, Asociaţia Alucro - Every Can Counts România.

În perioada iulie - august 2021 s-a desfăşurat o nouă ediţie a campaniei ExtravaCANza, o acţiune desfăşurată în fiecare vară cu scopul de a atrage atenţia asupra păstrării unor plaje curate prin reciclarea dozelor consumate, cât şi asupra importanţei valorificării acestui ambalaj nu doar în vacanţă. Iniţiativa acestei acţiuni aparţine Every Can Counts România, program european desfăşurat în 19 ţări, prin care este încurajată colectarea şi reciclarea dozelor.

"Am răspuns fără ezitare invitaţiei de a fi parteneri în campania ExtravaCANza, o iniţiativă care s-a bucurat de un real succes în România, reuşindu-se colectarea a aproximativ 400 kg de aluminiu în doar 23 de zile. Felicităm Asociaţia Alucro pentru profesionalism şi susţinem astfel de proiecte care pun bazele unui model de afaceri bazat pe economia circulară, ceea ce promovăm şi noi în cadrul Alro", a declarat Gheorghe Dobra, director general Alro S.A.

Campania a presupus informarea turiştilor aflaţi în staţiunea Mamaia cu privire la importanţa reciclăriii dozelor, asigurarea infrastructurii de colectare a dozelor prin instalarea unui aparat inteligent de colectare, cât şi acordarea unor stimulente pentru cantităţile colectate. Astfel, în cele 23 de zile de campanie au fost colectate 31.400 doze din aluminiu, echivalentul a aproximativ 400 kg, contribuind în acest fel la reducerea impactului asupra mediului prin economisirea energiei necesare producerii de doze din materie primă. Cu o reciclabilitate infinită şi doar 60 de zile necesare pentru a transforma o doză folosită într-o doză nouă, consumul şi reciclarea băuturilor la doză este un obicei practic şi uşor pe care toată lumea îl poate adopta pentru a ajuta mediul înconjurător.

"Unul dintre cele mai importante principii ale Bergenbier S.A. este să fie un partener de încredere al societăţii civile şi să ofere consumatorilor sprijin constant, pentru un mediu sustenabil. Fiecare astfel de iniţiativă pe care o susţinem este un pas înainte către o folosire mai eficientă a resurselor naturale, pentru a proteja mediul şi comunităţile în care activăm", a precizat, la rândul său, Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director, Bergenbier S.A.

Campania ExtravaCANza este organizată la iniţiativa Asociaţiei Alucro, organizaţie care desfăşoară în România programul Every Can Counts, dedicat colectării şi reciclării dozelor din aluminiu, derulat în prezent în 19 ţări europene cu scopul de a încuraja oamenii să recicleze atunci când sunt în deplasare (la locul de muncă, în cadrul evenimentelor publice).

Alucro este singura asociaţie non profit din România care desfăşoară proiecte de mediu ce vizează exclusiv colectarea selectivă şi reciclarea dozelor din aluminiu, informează Agerpres.

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.