Peste 50.000 de clienţi ai Băncii Transilvania şi-au integrat în BT Pay aplicaţiile de monitorizare a activităţii fizice Google Fit şi Apple Health la o zi de la lansare, a anunţat miercuri banca.
Noua facilitate aduce integrarea BT Pay cu aplicaţiile de monitorizare a activităţii fizice Google Fit şi Apple Health, oferind utilizatorilor acces la premii în funcţie de activitatea lor fizică.
Prin această mişcare, banca menţionează că pregăteşte platforma pentru integrarea mai multor oferte care susţin un stil de viaţă sănătos, continuând să construiască un ecosistem de oferte şi premii de tip gamification.
"Facem încă un pas mare către obiectivul nostru de a fi primul super-app de payments şi banking din România. BT Pay a fost primul wallet single issuer din ţară şi şi-a păstrat poziţia pe podium prin faptul ca am completat periodic aplicaţia cu noi facilităţi, inclusiv din zone complementare cu bankingul - donaţii, oferte şi sănătate. Fiecare dintre noi, deşi avem multe aplicaţii pe telefon, folosim zi de zi doar câteva. Acestea sunt super-apps, iar BT Pay devine una dintre ele", a declarat Oana Ilas, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania.
Prin accesul în BT Pay la detalii despre activitatea fizica, dar şi prin premiile acordate, banca încurajează un stil de viaţă activ şi sănătos. Utilizatorii aplicaţiei vor avea acces la informatii despre paşii făcuţi, distanţa parcursă şi durata activităţii fizice direct din aplicaţie, iar BT pregăteşte campanii personalizate cu beneficii pentru clienţi, pe baza acestor date.
Primul premiu pentru utilizatorii BT Pay este o asigurare pentru incidente, iar etapele care trebuie parcurse sunt următoarele: accesarea secţiunii Oferte-Premii în mişcare din BT Pay şi conectarea contului Google Fit sau Apple Health sau Fitbit; parcurgerea a circa 10.000 de paşi/zi în perioada 5-31 octombrie, ceea ce înseamnă 270.000 în total; activarea ofertei după atingerea ţintei de paşi; realizarea de plăţi de cel puţin 100 lei cu BT Pay, Apple Pay sau Fitbit Pay în perioada campaniei.
Peste 50.000 de clienţi şi-au integrat în BT Pay aplicaţiile de health, la o zi de la lansare
Explorează subiectul
Articole Similare

1
Perspectiva industriei cripto pentru 2026: integrare mai profundă în finanțele globale
1

13
Șeful Romsilva: „O decizie privind reorganizarea Romsilva ar trebui luată numai după finalizarea auditului organizaţional!”
13

3.368
Investiție uriașă a americanilor în Ungaria, după vizita lui Orban la Trump: jucătorul cheie din industria aluminiului face o mutare strategică în țara vecină
3.368

19
Investitorii români sunt pesimişti privind evoluţia economiei, dar încrezători în veniturile lor (analiză)
19

51
Etichetarea produselor cu două date distincte, pentru vânzare şi consum, ar putea reduce risipa alimentară (comercianţi)
51

188
SUA accelerează investițiile în minerale critice pentru a reduce dependența de China: Administrația Trump anunță ca investește în compania Critical Metals, care a semnat cu Feldioara
188

113
Brânzeturi, vinuri și cozonaci la Târgul de Crăciun găzduit de Ministerul Agriculturii
113

3.261
Cum fentează chinezii de la Shein potopul de taxe europene: Anunțul făcut de retailer
3.261

20
OCDE: Investițiile în inteligența artificială vor continua să impulsioneze creșterea economică globală
20

52
Cipurile pentru AI schimbă piața. Telefoanele vor fi mai scumpe anul viitor
52

114
A fost desemnat câștigătorul licitației pentru drumul expres Bacău–Piatra Neamț
114

45
Italia cere prudență în folosirea activelor rusești înghețate pentru sprijinirea Ucrainei
45

48
China reduce semnificativ taxele vamale la importurile de carne de porc din UE
48





















Comentează