Cea de-a doua colecţie semnată Pharrell Williams, star planetar şi director artistic al colecţiilor masculine Louis Vuitton, va fi prezentată la Hong Kong pe 30 noiembrie, după o primă defilare inedită, care a avut loc în iunie la Paris, a anunţat marţi celebra casa de modă, potrivit AFP.
Este vorba despre colecţia masculină ''pre-fall'' (mijloc de sezon), pe care anumite mari case de modă o prezintă în afara Săptămânii Modei, potrivit Agerpres.
''Louis Vuitton a găsit în dinamismul cultural al acestui arhipelag o sursă de inspiraţie inepuizabilă. Prezentarea va traduce această intensitate prin intermediul viziunii artistice a lui Pharrell Williams'', potrivit aceleiaşi surse.
După o primă prezentare pentru Vuitton la Paris, pe celebrul Pont-Neuf, la care au participat numeroase vedete, Pharrell Williams, artist polivalent şi compozitorul hitului planetar ''Happy'', a dominat Săptămâna Modei din iunie, dedicate colecţiilor masculine.
''Libertatea e un lux. (...) Nu toată lumea este liberă. (...) Încerc să spun astfel de poveşti prin colecţiile noastre, campaniile şi prezentările noastre'', a declarat Pharell Williams luni într-un interviu acordat Business of Fashion, exprimându-şi regretul că hip-hop-ul, cultură pe care o reprezintă, este mai degrabă asociat cu ''sticle de şampanie'' sau cu ''maşini de curse''.
''Motivul pentru care am fost adus aici este pentru a favoriza extinderea şi creşterea, nu doar a vânzărilor, dar şi dintr-un punct de vedere cultural'', a subliniat el.
Grupul LVMH, numărul unu mondial în domeniul bunurilor de lux, a înregistrat un profit net în creştere cu 30% în primul semestru, de aproape 8,5 miliarde de euro. Louis Vuitton, principalul brand al grupului, a depăşit la rândul său în 2022 pragul de 20 de miliarde de euro din vânzări.