Poetul și publicistul Mircea Dinescu a reacționat pe rețelele sociale, dedicând o poezie candidatului AUR, George Simion, după gafa acestuia legată de programul privind casele de 35.000 de euro.
Simion, despre casele la 35.000 de euro: A fost „o formă de marketing”
George Simion, candidatul AUR la Președinția României, a afirmat, într-un interviu la Digi24, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”.
„Sunt oameni care nu au înțeles despre ce este vorba și știu că nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă. Era vorba despre locuințe accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. Și a fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii. Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 de euro, nu crede nimeni că nu ai acces la ANL, de exemplu”, a declarat George Simion, la Digi24.
Președintele AUR a subliniat că această campanie a avut un rol în succesul de duminică din alegerile prezidențiale.
„Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, a spus George Simion.
Comentează