FOTO Posesorii de mașini electrice au început să cumpere odorizante cu miros de benzină: Are formă de canistră

Autor: Andrei Ștefan

Publicat: 27-10-2025 22:36

Article thumbnail

Sursă foto: X

Kia a surprins publicul cu o inițiativă inedită: un odorizant auto cu miros de combustibil, dedicat posesorilor de mașini electrice. Printr-o postare pe rețelele sociale, Kia Finlanda a prezentat noua campanie, menită să aducă un zâmbet pe chipul șoferilor nostalgici după mirosul de benzină.

Produsul, conceput special pentru modelul Kia EV4, are forma unei mici canistre de benzină, inscripționată cu logo-ul Kia, și poate fi agățat de oglinda retrovizoare. Reprezentanții companiei explică faptul că odorizantul a fost creat pentru a-i ajuta pe șoferii care au trecut la electric să se acomodeze mai ușor cu noul tip de automobil.

„Îți este dor de mirosul de benzină și de pompa de benzină în mijlocul tranziției către electric? Noi avem o soluție rapidă pentru a trata simptomele”, se arată în mesajul publicat de Kia Finlanda. Compania precizează că produsul are rolul de a încuraja trecerea de la vehiculele cu motoare pe combustie internă la cele electrice. În plus, este vorba despre o „ediție limitată”, disponibilă exclusiv pentru noul model Kia EV4.

Umorul, parte din strategia de promovare a mobilității electrice

Potrivit presei din Finlanda, ideea aparține importatorului local Astara Auto Finland, care a colaborat cu Max Perttula pentru realizarea odorizantului neobișnuit. Aroma acestuia combină note de ulei de motor, miros metalic, iasomie și mesteacăn. Deși nu pare un parfum convențional, Perttula a descris mirosul ca fiind asemănător cu cel specific unui atelier auto.

Această acțiune face parte dintr-o campanie mai amplă a Kia Finlanda, ce folosește umorul pentru a promova trecerea la mobilitatea electrică. Într-o postare anterioară, compania a prezentat două persoane aflate într-o pauză de fumat, alături de mesajul: „Semnalele cu fum sunt de domeniul trecutului. Fă un test-drive noului Kia EV4 și experimentează impactului condusului smoke-free în doar câteva minute!”

Prin această campanie, Kia continuă să evidențieze tranziția către un viitor electric, combinând tehnologia cu autoironia într-un mod creativ și memorabil.

kia odorizant

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri