Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Premier League ridică interdicţia de sponsorizare a cluburilor de către proprietarii lor

Premier League

Cluburile din Premier League au decis marţi să ridice interdicţia privind contractele de sponsorizare între cluburi şi proprietarii lor, instituită la mijlocul lunii octombrie şi care părea să vizeze în principal clubul Newcastle United şi noii săi proprietari bogaţi din Arabia Saudită, informează AFP, arată Agerpres.

Un grup de lucru, care a inclus-o pe Amanda Staveley, unul dintre conducătorii lui Newcastle, a elaborat noi reglementări privind tranzacţiile cu terţi, care au fost avizate marţi de cluburile din prima ligă engleză de fotbal, relatează agenţia britanică Press Association (PA).

Conform acestor noi reguli, acordurile de sponsorizare ale entităţilor apropiate proprietarilor vor fi permise, cu condiţia ca acestea să reflecte valoarea reală de piaţă.

Remuneraţiile jucătorilor sau ale membrilor personalului pot fi acoperite şi de aceste entităţi, dar aceste trebuie declarate.

"Acest moratoriu (la contactele de sponsorizare) a fost cu adevărat dificil pentru noi. Nu ne aşteptam să se întâmple aşa ceva. Cum ne-am putea imagina că toate contractele noastre comerciale vor fi anulate?", s-a plâns Staveley luna trecută, pe canalul de televiziune al clubului.

Potrivit PA, Premier League se va pronunţa cu privire la evaluarea contractelor după ce a ascultat argumentele cluburilor în cauză, ţinând cont de opinia unui expert independent şi comparând termenii cu o bază de date de contracte similare semnate înainte de a-şi da avizul.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.