DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Preşedintele de onoare al Grupului Celltrion din Coreea de Sud este câştigătorul titlului EY World Entrepreneur Of The Year 2021

Dreamstime
coreea de sud

JungJin SEO, preşedinte de onoare al Grupului Celltrion din Coreea de Sud, a fost desemnat EY World Entrepreneur Of The Year 2021, acesta fiind ales dintre cei 45 de antreprenori calificaţi în finala mondială din 38 de ţări şi teritorii, informează un comunicat al EY România.

JungJin SEO este primul câştigător din Coreea de Sud din istoria de 21 de ani a competiţiei, scrie Agerpres.ro.

"Câştigătorul din acest an al competiţiei globale EY World Entrepreneur Of The Year demonstrează că ceea ce îi diferenţiază pe antreprenori este adaptabilitatea şi creativitatea. Povestea lui JungJin, care şi-a asumat riscuri uluitoare, atât personale, cât şi profesionale, pentru a fonda Celltrion şi a-l transforma într-una dintre cele mai importante companii biofarmaceutice din lume, ne arată puterea unui antreprenor de a schimba lumea", a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România şi Moldova şi Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală şi de Sud-Est şi Regiunea Asiei Centrale.

JungJin, în vârstă de 63 de ani, a fondat Celltrion, o firmă biofarmaceutică, în 2003, cu doar 45.000 de dolari. În cei aproape 20 de ani de la înfiinţare, Celltrion şi-a îndeplinit misiunea de a promova sănătatea şi bunăstarea pentru toţi prin dezvoltarea de medicamente inovatoare pentru tratarea bolilor autoimune, a diferitelor forme de cancer şi, cel mai recent, a COVID-19. Afacerea pe care JungJin a început-o împreună cu cinci dintre colegii săi a crescut la peste 2.100 de angajaţi, cu permise de vânzare în peste 90 de ţări şi venituri care depăşesc 1,69 miliarde de dolari.

Călătoria antreprenorială a lui JungJin a început de la o vârstă fragedă, când a lucrat ca şofer de taxi pentru a putea urma Universitatea Konkuk din Seul, Coreea de Sud. După ce a studiat ingineria industrială, s-a dezvoltat profesional în cadrul Daewoo Motor Co. până când şi-a pierdut brusc locul de muncă pe fondul problemelor financiare ale producătorului auto în urma crizei economice asiatice din 1997.

În anii care au urmat, JungJin a colaborat cu colegii săi pentru a explora oportunităţile de afaceri din numeroase industrii, dintre care multe păreau promiţătoare la momentul respectiv, dar nu au reuşit să obţină un succes de durată. În cele din urmă, după ce a participat la o discuţie găzduită de mai mulţi savanţi de renume, el a decis să se concentreze asupra sectorului biofarmaceutic, crezând că acesta are potenţialul de a fi următorul mare motor de creştere.

Astfel, el a fondat Celltrion cu doar 45.000 de dolari. În ciuda începuturilor sale modeste, compania a devenit rapid o forţă şi lider în industria farmaceutică sud-coreeană. Lansarea Remsima, "primul biosimilar de anticorpi din lume", a propulsat rapid Celltrion în rândurile companiilor de top din sectorul farmaceutic, o zonă mai puţin dezvoltată a ţării. Acest succes a fost urmat de lansarea de medicamente pentru cancerul de sân şi limfom, care sunt acum utilizate în întreaga lume, iar cel mai recent, a răspuns pandemiei globale prin dezvoltarea cu succes a unui tratament cu anticorpi pentru COVID-19.

"Pentru mine, antreprenoriatul a fost întotdeauna despre reunirea unui grup de oameni spre o viziune comună, îmbrăţişând provocările ca oportunităţi şi angajându-se să contribuie la bunăstarea generală. Când am început, viziunea mea a fost de a ajuta pacienţii să obţină acces la medicamente sigure, eficiente şi accesibile şi, astfel, să îmbunătăţească calitatea vieţii oamenilor. Sunt onorat să mă alătur prestigiosului grup de câştigători EY World Entrepreneur Of The Year şi intenţionez să folosesc această platformă minunată pentru a continua să fac din această lume un loc mai bun pentru generaţiile viitoare", a spus JungJin SEO, preşedinte de onoare, Celltrion Group.

România a fost reprezentată de Horaţiu Ţepeş, câştigătorul titlului EY Entrepreneur Of The Year - România 2020, CEO Bilka, o companie antreprenorială din Braşov, lider de piaţă în România în domeniul acoperişurilor.

"Experienţa WEOY şi EOY este una unică, care a depăşit limitele unei competiţii şi s-a transformat într-o lecţie de business pentru mine. Mi-a dat ocazia, într-un timp foarte scurt, de a cunoaşte poveştile de succes a sute de business-uri din zeci de ţări şi din domenii diferite. Consider că nicio carte de business nu poate înlocui această experienţă. Am avut de învăţat din fiecare poveste şi interacţiune lucruri care îmi vor fi de ajutor în activitatea mea. Le sunt recunoscător tuturor celor care au creat acest program şi mi-au propus să fac parte din el", a subliniat Horaţiu Ţepeş, CEO Bilka.

În cadrul ceremoniei, EY l-a onorat, de asemenea, pe ASR Prinţul de Wales, al Regatului Unit, cu un premiu inaugural - EY Social Entrepreneurship Award. Acest premiu a fost acordat ca o recunoaştere a valorii sociale extraordinare create de principalele iniţiative ale Prinţului de Wales, inclusiv The Prince's Trust and Business in the Community, de progresul remarcabil al îndrăzneţei Sustainable Markets Initiative şi, în acest an, de Terra Carta, care cuprinde o serie de acţiuni pentru un viitor sustenabil, o cale de parcurs spre plasarea naturii, oamenilor şi planetei în centrul creării de valoare globală în următorul deceniu.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume.

Prezentă în România din anul 1992, cu peste 800 de angajaţi în România şi Republica Moldova, EY furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, strategi şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.

EY World Entrepreneur Of The Year este cea mai mare competiţie internaţională dedicată antreprenorilor ce se desfăşoară de 34 de ani la nivel global. Programul demarat de EY îşi propune recunoaşterea rezultatelor obţinute de antreprenorii cu afaceri de succes din întreaga lume, cu o tradiţie în organizarea competiţiei la nivel naţional în peste 60 de ţări. Câştigătorii naţionali se reunesc la Monte Carlo, Monaco, în cadrul unui eveniment unic, intrând în cursa pentru titlul de EY World Entrepreneur Of The Year.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.