Președintele Partidului Ecologist îl critică în termeni duri pe Nicolae Ciucă: 'Lauda acestuia e cea mai mare dovadă de sclavie modernă! E premierul plastilină!

Radu Pop
dănuț pop

Noi cedăm suveranitatea României din pix și aruncăm Justiția la gunoi, concluzionează președintele Partidului Ecologist Român (PER), Dănuț Pop, după adoptarea legilor justiției în Parlament

„Trădarea din Senat, orchestrată de ministrul Justiției, Cătălin Predoiu și președinta Senatului Alina Gheorghiu, girată de la cel mai înalt nivel de premierul Ciucă și președintele Klaus Iohannis, nu trebuie uitată niciodată și va rămâne în istorie ca ziua în care instituțiile care infaptuiesc justiția au devenit simbolice și Constituția României hârtie igienică.

Lauda premierului că modificările Legilor Justiției au fost conform recomandărilor de la Veneția și a raportului MCV, traduse prin diminuarea importanței Constituției, fără consultarea populației, este cea mai mare dovadă de sclavie modernă! Să renunți la propria suveranitate doar ca să te ia în calcul niște unii de pe la Bruxelles, la fel sau poate mai corupti ca țara noastră, trebuie să fii nu doar trădator, ci și ipocrit din naștere.

În loc să pedepsească cu ani grei de pușcărie nerespectarea Constituției, nerespectarea deciziilor CCR sau sperjurul, ei au facut taman invers. Trist și dureros! Cerem în continuare modificarea acestor Legi ale Justiției cu sancțiuni dure, respectiv închisoare de la 10 la 20 ani pentru neprespectarea Constituției, a deciziilor CCR dar si pentru sperjur!

Marii europeni laudă Ucraina că luptă pentru independența și teritoriile sale și o ajută în război, iar noi cedăm suveranitatea României din pix și aruncăm Justiția la gunoi. Puterea judecătorească a fost cedată, Parlamentul României este în genunchi (s-a văzut în Senat) iar cea executivă este reprezentată de premierul plastilină. Ce rușine!”, a declarat Dănuț Pop, președinte PER.

×