Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Prețuri mai mari, produse mai puține în meniu - Clienții McDonald’s reacţionează

www.rd.com
mcdonalds

Clienţii McDonald’s reacţionează la preţurile mai mari, pe unele pieţe, şi includ mai puţine produse din meniu în comenzile lor, a declarat marţi CEO-ul Chris Kempczinski, relatează CNBC, conform news.ro.

Acţiunile McDonald’s au scăzut uşor marţi, dar a crescut cu aproximativ 10% în acest an.

Comentariile lui Kempczinski vin pe măsură ce companiile care oferă produse consumatorilor raportează reacţii mixte la preţurile mai mari din primul trimestru.

De exemplu, Coca-Cola a văzut o reacţie slabă a cererii faţă de preţurile mai mari, în timp ce a continuat să majoreze preţurile băuturilor sale.

Rivalul PepsiCo , pe de altă parte, a declarat în februarie că nu va mai creşte preţurile, dar a raportat o scădere cu 2% a volumului în primul trimestru, care exclude modificările de preţ sau de valută.

De aproximativ un an, companiile au mărit preţurile pentru a atenua inflaţia, în special după ce invazia Rusiei în Ucraina a dus la creşterea preţurilor mărfurilor.

Dar obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor se schimbă chiar dacă inflaţia încetineşte.

Directorul general al Coca-Cola, James Quincey, a declarat luni, în cadrul conferinţei telefonice a companiei, că inflaţia şi ratele ipotecare mai mari sunt preocuparea principală pentru mulţi consumatori, în ciuda şomajului scăzut şi a îmbunătăţirilor preţurilor gazelor.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.