Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Primăria Sfântu Gheorghe va lansa un portal online pentru cetăţeni

sediu primarie craiova

Conducerea Primăriei Sfântu Gheorghe a anunţat, joi, că luna viitoare va lansa un portal online pentru cetăţeni, în scopul simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei.

Viceprimarul municipiului, Toth Birtan Csaba, anunţă că administraţia locală a câştigat un grant în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 pentru a crea un nou sistem informatic, care să simplifice procesele administrative şi managementul documentelor.

Potrivit acestuia, noul serviciu va face mai transparente procesele birocratice, va reduce timpul necesar pentru eliberarea unor documente şi va permite cetăţenilor să interacţioneze mai uşor cu administraţia locală.

"Scopul proiectului este de a dezvolta un sistem IT şi de a introduce standardele necesare în procesele administrative locale, pentru a oferi cetăţenilor un acces mai uşor şi mai convenabil la serviciile administraţiei locale (...). Portalul pentru clienţi este în curs de testare şi se aşteaptă ca acesta să fie disponibil pentru locuitori de la jumătatea lunii septembrie", a declarat viceprimarul Tołth-Birtan Csaba.

Noua platformă va putea fi accesată de pe site-ul oficial al Primăriei Sfântu Gheorghe atât de pe dispozitive fixe, cât şi mobile, oferind acces la diverse servicii publice electronice prin intermediul conturilor individuale de client, conform Agerpres.

Proiectul a implicat, de asemenea, optimizarea administrării interne a instituţiei, rezultând o platformă pentru angajaţi care a devenit funcţională începând cu data de 25 iulie şi pe care s-au înregistrat până acum peste 5.000 de documente interne.

"Sistemul înregistrează documentele în timp real şi este uşor de utilizat, pentru că permite automatizarea sarcinilor şi a proceselor în funcţie de necesităţi, reducând astfel în mod semnificativ timpul necesar pentru rezolvarea unui singur dosar", au precizat reprezentanţii instituţiei.

Valoarea totală a proiectului este de circa 2,9 milioane de lei, iar contribuţia municipalităţii a fost de 56.752 de lei.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.