Primăria Constanța a scos panourile publicitare de pe străzile din oraș deoarece contractele expiraseră de un an și jumătate și multe nu aveau autorizație de construire. În plus, Primăria este nemulțumită de prețul încasat pentru publicitatea stradală.
Primarul orașului Constanța, Vergil Chițac, le-a cerut subordonaților să ia de pe străzi toate cele 500 de panouri publicitare. Edilul șef a explicat pe Facebook faptul că pentru activitatea de publicitatea contractul a expirat de 18 luni.
„Contractul de publicitate început acum 15 ani s-a terminat în 02.07.2019, când Seaview Media trebuia să-și ridice toate, dar absolut toate panourile publicitare. Și totuși după 18 luni, toate cele 500 de panouri se aflau...până ieri, exact în același loc. Evident, cu complicitatea celor care au condus primăria și nu au făcut nimic pentru ridicarea lor”, a scris, pe rețeaua de socializare, primarul Chițac.
Edilul șef al Constanței este nemulțumit și de prețurile practicate pentru publicitatea stradală. În plus, Chițac susține că multe panouri erau amplasate ilegal.
„Faptul că în această perioadă noi am încasat numai 155 lei de panou pe lună în timp ce la Cluj Napoca prețul e de 155 lei pe m2 într-o singură zi, e un amănunt ce a scăpat ochiului vigilent al democrației în Constanța. Mai departe... am descoperit că 150 de panouri nu au avut niciodată autorizație de construire, iar în primărie se știa asta”, a precizat primarul orașului Constanța.
Vergil Chițac a mai spus că regulamentul pentru activității de publicitate, reclamă și afișaj se află în lucru de peste doi ani. Primarul a anunțat că va urgenta procedurile și în februarie va pune proiectul în dezbatere publică.