Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Probleme mari pentru Telekom România: a înregistrat o scădere de 9% a veniturilor, de până la 242 milioane de euro

telekom

Telekom România a anunţat, joi, că a înregistrat o scădere de 9% a veniturilor în ultimul trimestru din 2018, până la 242,2 milioane euro, în contextul scăderii veniturilor din servicii fixe, informează News.ro.

Citește și: Decizie ISTORICĂ - Ferrero ÎNCHIDE cea mai mare fabrică de Nutella din cauza unei bacterii

Veniturile din servicii fixe din segmentul retail au scăzut cu 15,7%, potrivit companiei. „Această scădere a fost determinată în mare parte de veniturile din voce fixă, în cazul cărora numărul mai mic de clienţi pentru serviciile de telefonie fixă, combinat cu deteriorarea ARPU pentru serviciile de voce, a condus la o performanţă negativă pe acest segment”, se arată în comunicat.

Veniturile totale din serviciile integrate fix-mobil au crescut cu 9,1%, pe fondul creşterii numărului de clienţi din acest segment cu 44% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 726.000 de clienţi pentru serviciile convergente.

„Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 13% a numărului de clienţi comparativ cu anul trecut. În acelaşi timp, numărul clienţilor pentru pachetele premium de conţinut TV şi sport a crescut cu 28% de la un an la altul, ceea ce reflectă un răspuns pozitiv din partea clienţilor pentru opţiunile îmbunătăţite din oferta Telekom TV”, se arată în comunicat.

În ultimele trei luni din 2018, grupul Telekom Romania a raportat 1,14 milioane de clienţi broadband (incluzând serviciile integrate fix-mobil), în scădere cu 3,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Utilizatorii de voce (incluzând serviciile integrate fix-mobil) au ajuns la 2,14 milioane la finalul anului 2018, în creştere cu 2,1% faţă de T4 2017.

”La 31 decembrie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 34% din baza totală de clienţi. În segmentul postpaid, numărul total al clienţilor business a crescut cu 9% în T4 2018 faţă de perioada similară a anului trecut”, se arată în comunicat.

EBITDA ajustată consolidată a scăzut cu 39,5% în ultimele trei luni din 2018, faţă de perioada similară a anului trecut, până la 24,7 milioane de euro, din cauza ajustării provizioanelor pentru clienţi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.