Cifra de afaceri a producătorului român de medicamente Biofarm a ajuns la 263,2 milioane lei, în primele nouă luni, cu 14% mai mare faţă de perioada similară a anului 2024, arată raportul transmis Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Profitul net a urcat de la 73,25 milioane lei în perioada ianuarie-septembrie 2024, la 87,06 milioane lei în ianuarie-septembrie 2025, conform news.ro.
”Biofarm, unul dintre cei mai mari producători români de medicamente şi suplimente alimentare, a înregistrat o creştere solidă a rezultatelor financiare în primele nouă luni ale anului 2025, continuând evoluţia pozitivă din prima jumătate a anului. Cifra de afaceri a companiei a ajuns la 263,2 milioane lei, cu 14% peste nivelul din perioada similară a anului 2024, iar EBITDA a crescut cu 16%, atingând 109 milioane lei”, arată raportul.
În primele nouă luni ale anului 2025, au fost lansate pentru consumatori două produse noi, Biofen Plus în categoria managementul durerii, una din categoriile cu cele mai mari creşteri absolute în valoare faţă de perioada similară a anului 2024 si Magnefort B6, granule orodispersabile în categoria suplimente cu magneziu.
Strategia Biofarm se va concentra pe trei direcţii principale. În primul rând, se va pune accent pe optimizarea capacităţilor de producţie, pentru a utiliza mai eficient infrastructura existentă şi a creşte volumul de producţie.
”De asemenea, extinderea pe pieţele internaţionale va reprezenta o prioritate, pe măsură ce Biofarm îşi va diversifica portofoliul geografic şi va găsi noi oportunităţi de parteneriate”, se arată în raport.
În paralel, Biofarm va continua să investească în inovare şi cercetare-dezvoltare, cu scopul de a lansa produse noi care să satisfacă nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor.
„Rezultatele confirmă strategia noastră de creştere sustenabilă, bazată pe consolidarea portofoliului şi pe investiţii continue în inovaţie şi calitate. Într-un context de piaţă complex, menţinem un ritm sănătos de dezvoltare, datorat în principal performanţei brandurilor consacrate şi disciplinei operaţionale. Rămânem concentraţi pe extinderea portofoliului din zona Consumer Healthcare şi pe adaptarea rapidă la cerinţele consumatorilor”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.
Compania este lider de piaţă volumic în categoriile de referinţă pentru şase dintre brandurile sale: Bixtonim, Colebil, Triferment, Extravalerianic, Carmol şi Carbocit.
Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos).
În prezent, Biofarm este unul dintre primii 10 producători existenţi pe piaţa farmaceutică din Romania şi are un portofoliu de produse care acoperă peste 65 arii terapeutice.
La 31decembrie 2024 Biofarm SA a înregistrat un profit net în valoare de 74,39 milioane lei.
Compania are o capitalizare de 802,09 milioane lei.




























Comentează