Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Raiffeisen Bank a provizionat pierderi de 42,5 milioane de euro in contul darii in plata

Raiffeisen

Provizioanele constituite de Raiffeisen Bank pentru pierderi posibile ca urmare a intrarii in vigoare a legii darii in plata au fost mai mari decat profituil net al bancii in semetrul I 2016.

Astfel, volumul provizioanelor constituite a fost de 42,5 milioane de euro, in timp ce profitul net a fost de 36 de milioane de euro Oficialii Raiffeisen Bank spun ca profitul net de 36 de milioane de euro din semestrul I 2016, in scadere fata de anul precedent, a fost afectat de provizioanele de 42,5 milioane de euro facute pentru pierderi posibile in urma intrarii in vigoare a legii darii in plata.

Partea buna este ca din tranzactia Visa (achizitia Visa Europe Limited de catre Visa Inc) banca din Romania a castigat 21 de milioane de euro. ¬Eliminand efectele acestor evenimente, profitul net a avut o evolutie pozitiva, +13% fata de anul precedent", spune un comunicat al bancii.

Activele totale au crescut cu 6% fata de prima jumatate a anului 2015, de la 6,48 miliarde euro pana la 6,89 miliarde euro in 2016. Calitatea portofoliului de credite s-a imbunatatit: rata creditelor neperformante a scazut de la 7,2% in iunie 2015, pana la 6,9% in 2016.

Capitalizarea bancii a continuat sa fie solida: rata de adecvare a capitalului de 19,45%, cu mult peste cerintele regulatorii, in crestere cu 118 puncte de baza fata de anul precedent. Rentabilitatea capitalurilor proprii a fost de 10%, in ciuda mediului legislativ si de piata dificil, informeaza Economica.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.