Raiffeisen Bank a lansat SavingBox, o funcţionalitate nouă în Smart Mobile, cu ajutorul căreia clienţii pot economisi un procent din fiecare plată efectuată cu cardul de debit, a anunţat marţi banca.
Funcţionalitatea este disponibilă prin actualizarea aplicaţiei Smart Mobile din magazinele de aplicaţii (Google Play Store, App Store, AppGallery).
SavingBox este un serviciu gratuit, care le permite clienţilor crearea unui fond de rezervă, într-un mod simplu, punând bani deoparte într-un cont de economii in lei, la care clientul are acces oricând şi primeşte o dobânda avantajoasă, de până la 4% pe an.
"Lansată de la mijlocul lunii noiembrie, funcţionalitatea SavingBox a fost activată până în prezent de peste 14.000 de clienţi. Momentul lansării SavingBox ţine cont de preocuparea crescută a oamenilor faţă de economisire şi un mediu de dobânzi ridicate, care face atractive astfel de produse şi servicii. Economisirea cu paşi mici ne ajută, în timp, să ne îndeplinim chiar şi cele mai ambiţioase obiective. Raiffeisen Bank acordă o importanţă deosebită planificării financiare, sprijinind clienţii să-şi constuiască în primul rând un fond de rezervă şi să economisească pentru obiectivele financiare importante din viaţa lor" a spus Andra Ion, director Planificare Financiară Personală la Raiffeisen Bank.
Cu noua funcţionalitate, clienţii au posibilitatea de a alege cât să economisească automat, selectând un procent de 1%, 3%, 5% sau 10% din valoarea fiecărei plăţi cu cardul de debit. Totodată, pot stabili opţional şi o sumă maximă. O dată activat SavingBox, la fiecare plată cu cardul de debit în lei, suma calculată în funcţie de opţiunile selectate, va fi transferată automat din contul curent în contul de economii în lei.
Mai mult, în cazul în care clientul nu are deja un cont de economii deschis, activarea SavingBox presupune implicit şi deschiderea unui astfel de cont în care se vor acumula sumele economisite, pe măsură ce se utilizează cardul de debit.
Atât deschiderea, administrarea cât şi închiderea opţiunii SavingBox şi a contului de economii în lei, pot fi făcute confortabil, direct din aplicaţia Smart Mobile şi fără costuri.
Raiffeisen Bank activează de 25 de ani pe piaţa bancară din România, fiind una dintre cele mai mari bănci universale din ţară. Banca deserveşte peste 2,28 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice, are 4.700 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 1.131 ATM-uri / MFM-uri şi o reţea de aproximativ 28.000 POS-uri.
Raiffeisen Bank își surprinde clienții pe timp de criză: Ce serviciu gratuit a fost lansat
Explorează subiectul
Articole Similare

4
Schimbare la vârful Spotify: Directorul general devine președinte executiv
4

310
Preț redus la energie pentru consumatorii vulnerabili - Ministrul Energiei anunță că lucrează la o schemă
310

6
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa de marţi
6

18
Bulgaria intră pe harta orașelor termale istorice europene
18

12
Studiu: Doar o treime dintre europeni reuşesc să economisească regulat
12

26
Ministerul Economiei anunță startul înscrierilor la StartUp Nation
26

25
Trei companii vor să supervizeze lucrările pe lotul Chiribiş-Biharia al Autostrăzii Transilvania
25

30
Rompetrol Rafinare dă alarma la Năvodari: Exercițiu de testare a sistemului de avertizare
30

51
Grevă la Bruxelles: Zborurile de plecare din 14 octombrie vor fi anulate
51

1.466
ANAF anunță că intră tare peste vânzătorii de pe OLX și Publi 24: Sunt vizați toți cei care ai profituri mari
1.466

29
18 ani de Wizz Air în Capitală: Compania anunță că a transportat peste 50 de milioane de pasageri spre şi dinspre Bucureşti
29

888
Investițiile străine directe, în picaj: România a pierdut peste 1 miliard de euro într-un singur an
888

4.127
Un gigant european vrea să forțeze intrarea pe piața din România: Planuri pentru o rețea întreagă de magazine
4.127
Comentează