Raiffeisen Bank România continuă digitalizarea: înrolarea noilor clienți este mult simplificată prin eliminarea apelurilor video, scrie Mediafax.
Raiffeisen Bank România lansează un nou flux de înrolare 100% digitală, mult simplificat prin eliminarea apelurilor video în Call-Center. Astfel, fluxul este disponibil non-stop, 24/7, și interacțiunea digitală este facilitată printr-un design nou și mult mai prietenos al aplicației Smart Mobile. Înrolarea în noul flux digital durează, în medie, 8 minute.
Totodată, clienții care își doresc deschiderea unui cont într-o agenție Raiffeisen Bank pot accesa beneficiile acestui nou flux, fiind asistați de un reprezentat bancar și semnând contractul 100% digital. De la 1 iulie a devenit disponibilă înrolarea digitală asistată la nivelul întregii rețele de agenții Raiffeisen prin utilizarea telefonului de către client și prin generarea unui QR din tableta Smart Finance de către reprezentantul bancar.
”Noile dezvoltări implementate în aplicația noastră de mobile banking marchează începutul unui nou capitol pentru cei care aleg să devină clienți ai Raiffeisen Bank din Smart Mobile. Fie că aleg să ni se alăture din confortul propriei case, de la o terasă sau de pe plajă, fie din agenție, cu ajutorul colegilor noștri, experiența de înrolare este de acum înainte mult simplificată.” – Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție & Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.
Comentează