RCA: Conflict între service-uri și asiguratori

Autor: Cristi Șelaru, Redactor

Publicat: 16-02-2017

Actualizat: 16-02-2017

Article thumbnail

Sursă foto: www.romaniatv.net

Asociația Societăților de Service Auto Independente (ASSAI), încurajează cetățenii asigurați RCA ca, în anumite situații, să își repare autovehiculul avariat chiar dacă nu au primit undă verde de la asigurator.

Denunțătorul Elenei Udrea, la DNA / UPDATE

„În situația des întâlnită și în momentul de față, când asiguratorul RCA nu efectuează constatarea daunelor în termenul legal de 5 zile lucrătoare de la notificare, păgubitul RCA poate să procedeze la repararea autovehiculului avariat înainte de efectuarea constatării daunei și este de preferat ca, înainte de efectuarea reparației, să cheme un expert tehnic auto pentru consemnarea avariilor și a altor elemente necesare ulterior dosarului de daună”, susține ASSAI, potrivit Agerpres.

Amintim că există deja probleme pe piața asigurărilor RCA, probleme care au dus la fixarea prețurilor în mod temporar de către Autoritatea de Supraveghere Financiară.

Ar fi de dorit ca autoritățile române, care trimit cu ușurință controale atunci când e vorba de interesul bugetului sau macrostabilitate să fie la fel de interesate și de nevoia cetățeanului de a avea mașina reparată în timp util și să intervină mediind sau reglementând situația care a dus la acest conflict.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri