Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Rochia purtată de Amy Winehouse la ultimul său concert a fost vândută la licitaţie cu 243.200 de dolari

consequenceofsound.net
amy winehouse

Rochia pe care cântăreaţa Amy Winehouse a purtat-o la ultimul său concert a fost vândută cu 243.200 de dolari, de 16 ori mai mult decât valoarea estimată, la o licitaţie organizată în California, informează AFP şi DPA luni, informează Agerpres.

Winehouse a purtat această rochie neagră cu imprimeu de bambus la un concert susţinut la Belgrad în iunie 2011.

O lună mai târziu, pe 23 iulie, Amy Winehouse a murit în casa ei din Londra din cauza unei supradoze de alcool. Ea avea 27 de ani şi se luptase cu dependenţa de alcool şi droguri.

Această rochie a fost cel mai valoros obiect dintr-un total de 800 - inclusiv cărţi şi DVD-uri - care au aparţinut artistei şi care au fost scoase la licitaţie de părinţii ei, Mitch şi Janis.

Aproximativ 4 milioane de dolari au fost obţinuţi la finalul vânzării organizate sâmbătă şi duminică de casa de licitaţii Julien's Auctions.

O poşetă Moschino, în formă de inimă, pe care Winehouse a purtat-o la Brit Awards în 2007 când a câştigat premiul pentru cea mai bună cântăreaţă britanică, s-a vândut cu 204.800 de dolari, de 13 ori mai mult decât valoarea estimată.

Alte rochii care i-au aparţinut cântăreţei au fost vândute la preţuri cuprinse între 12.500 şi 150.000 de dolari.

Toate încasările obţinute la licitaţia ''Life and Career of Amy Winehouse'' sunt direcţionate către fundaţia pe care părinţii cântăreţei au înfiinţat-o în beneficiul tinerilor afectaţi de dependenţe.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.