Romanii au incins linia call-center-ului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Energie (ANRE)

Autor: Corespondent Diaspora

Publicat: 09-01-2021

Actualizat: 09-01-2021

Article thumbnail

Sursă foto: anre.ro

Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) a dat în folosinţă, joi, un call-center pentru a veni în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate, au declarat, pentru AGERPRES, reprezentanţii ANRE. In cateva zile la acest call-center au sunat peste o mie de romani. Principalele întrebări ale oamenilor au fost legate de preţul energiei de la 1 ianuarie, în cazul în care nu trec în piaţa concurenţială.
De asemenea, unii consumatori au întrebat cum se poate folosi comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE, iar alţii au semnalat că furnizorii răspund greu la cererile de ofertă concurenţială. Majoritatea celor care au sunat au fost persoane în vârstă, cel mai bătrân fiind de 89 de ani. Deocamdată, cei care răspund la telefon sunt experţii ANRE, însă instituţia se pregăteşte să externalizeze acest serviciu.

 

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri