Jucătoarea de tenis Sorana Cîrstea face dezvăluiri de culise despre modul în care compania Adidas gestiona relația cu sportivii pe care îi sponsoriza. Cîrstea spune că a fost supusă presiunii de a arăta bine.
Sorana Cîrstea: "Adidas îmi zicea: 'Mai bine să fii frumușică și în top 20,decât să nu arăți bine și să fii numărul 1'!"Sorana Cîrstea a vorbit despre modul în care unele firme care aleg să sponsorizeze un sportiv se raportează la acesta. Mai importantă decât performanța este cât de marketabil este un atlet, cel puțin în tenisul feminin. Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu. Așa că îmi spuneau: 'Mai bine ești frumușică și în top 20, decât... mai puțin frumoasă și numărul 1'. Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață", a dezvăluit Sorana Cîrstea în cadrul podcastului "La Fileu".
Citește și: Andreea Răducan pune tunurile pe criticii Simonei Halep: NU e nimic mai greșit!
Comentează