În curând, utilizatorii Netflix ar putea observa o schimbare majoră în privința tarifelor, în special cei care au optat pentru abonamentul cu reclame. Deși momentan nu există o confirmare oficială, există speculații privind o posibilă creștere de preț, având în vedere succesul tot mai mare al acestui tip de abonament.
Abonamentul cu reclame, o alternativă mai ieftină la abonamentul clasic, a fost lansat în noiembrie 2022. La acest moment, abonamentul fără reclame costă 17,99 dolari, iar cel cu reclame costă 7,99 dolari pe lună.
Varianta mai ieftină a ajuns recent la 94 de milioane de utilizatori activi lunar, înregistrând o creștere de peste 20 de milioane față de noiembrie anul trecut.
Potrivit Amy Reinhard, președinta diviziei de publicitate Netflix, acest tip de abonament are succes în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 34 de ani, care acordă o atenție ridicată chiar și reclamelor difuzate în timpul conținutului.
Care sunt prețurile abonamentelor Netflix în România
În România, Netflix pune la dispoziție trei planuri tarifare. Abonamentul Basic cu 5,99 euro/lună, la care se poate conecta un singur dispozitiv. Avem și abonamentul Standard cu 10,99 euro/lună, unde se pot conecta două dispozitive. În plus, acest tip de abonament permite adăugarea unui membru suplimentar pentru 3,99 euro/lună.
În cele din urmă avem și abonamentul Premium cu 13,99 euro/lună, unde se pot conecta patru dispozitive și care permite adăugarea a doi membri suplimentari, la același tarif per membru.
Abonamentul cu reclame nu este disponibil în România în acest moment, însă evoluția rapidă a acestui plan în alte țări ar putea determina compania să îl introducă și pe piața locală.
Comentează