Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Seful Directiei Aviatiei Civile trece la atac in cazul accidentului aviatic din Apuseni

bilet

El vine cu dovezi din care reiese ca nu a plecat din tara in ziua accidentului si de asemenea ca are calificarea necesara pentru functia pe care este acum:

"Doresc sa aduc la cunostinta publicului dovezile impotriva acuzatiilor mincinoase ce afecteaza grav imaginea mea personala si profesionala

S-a afirmat in primul rand faptul ca am plecat din tara in ziua accidentului.

Fals, am plecat sambata, pe 18 ianuarie (atasat este biletul) la Montreal, Canada,  unde am fost invitat pentru a ma intalni la sediul ICAO (International Civil Aviation Organization - agentia ONU specializata in aviatie) cu noul Presedinte ales,  cu Secretarul General si cu Directorul Biroului de Navigatie Aeriana in scopul definirii noii politici de siguranta aeriana a Romaniei.

SKMBT_28314012413590

bilet

Nu a fost o deplasare in scop personal,  ci am reprezentat Romania si AACR avand toate formele legale indeplinite (inclusiv delegarea de atributii catre adjunctul meu).

Urmatoarea acuzatie ce mi se aduce este ca am avut, din puct de vedere legal, responsabilitati in coordonarea activitatilor de la Ministerul Transporturilor in timpul crizei declansate de accidentul aviatic din Apuseni.

Conform prevederilor HG 741/2008 precum si a Ordinelor Ministrului Transporturilor nr 1587 si 1588 din 30.10.2012, documente ce reglementeaza activitatea Comitetului  Ministerial (CM) si a Comitetului Operational pentru Situatii de urgenta (COS), directia din MT al carei director sunt (DACSA) nu are niciun fel de atributii directe in coordonarea celor doua entitati. Aviatia, din punct de vedere legal, este reprezentata in Comitetul Ministerial de Directorul General Transporturi Aero Naval,  iar in cadrul Centrului Operational sunt desemnati 3 experti ai Autoritatii Aeronautice Civile Romane (AACR) care lucreaza in ture. Mentionez ca expertii directiei mele au fost la dispozitia conducerii pe toata durata crizei, in directa coordonare a Directorului General  al Directiei Generale Transport Aero Naval.

In acelasi timp, doresc sa precizez ca toate activitatile pe care le-am desfasurat ca si functionar public in Ministerul Transporturilor si ca presedinte al Consiliului de Administratie al  AACR au respectat in totalitate prevederile legii, existand intotdeauna posibilitatea ca organe abilitate sa verifice si sa dovedeasca acest lucru.

In ceea ce priveste dezinformarea opiniei publice cu privire la cariera mea profesionala va aduc la cunostinta urmatoarele:

Sunt inginer, absolvent al Facultatii de Aeronave, am doua mastere cu specializare in aviatie (unul in cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti, cel de-al doilea in cadrul Ecole Nationale Superieure de l’Aeronautique et de l’Espace – ENSAE/SUPAERO Toulouse-Franta),

Am absolvit, de asemenea, Facultatea de relatii Internationale si Studii Europenede si inca doua mastere specializate, unul in management si cel de-al doilea in informatii clasificate.

Pe parcursul carierei mele profesionale am absolvit cursuri specializate in aviatie, investigare accidente, administratie publica, diplomatie, management, etc.

Detin licenta de personal tehnic aeronautic si licenta de Inginer de Receptie si Control.

La nivel international am detinut si detin pozitii cheie in aviatia europeana si internationala, precum Vicepresentinte al Eurocontrol, Vicepresedinte ICAO A37, Focal Point pentru siguranta zborului si cea mai importanta, sunt Presedintele ales (de doua ori) al Conferintei Europene a Aviatiei Civile (ECAC).

Ca si recunoastere internationala, amintesc doar faptul ca am fost decernat cu titlul de Doctor Honoris Causa in 2010, Premiul de excelenta al Aviatiei Europene in 2012 si Medalia Aeronauticii congerita de Republica Franceza in 2013.

In acest context, va aduc la cunostinta ca imi rezerv dreptul de a actiona in instanta publicatia si mai ales autorul -in nume propriu-  pentru ca nu mi s-a cerut parerea fiind afectata in mod grav nu numai imaginea mea personala, dar in acelasi timp si imaginea Romaniei in aviatia internationala.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.