Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Şeful Mercedes-Benz a declarat că, în viitorul previzibil, costurile vehiculelor electrice vor fi mai mari decât ale celor cu motoare pe combustie

mercedes benz

Costurile variabile pentru producţia de vehicule electrice vor rămâne mai mari în comparaţie cu modelele cu motoare cu ardere internă, în viitorul previzibil, a declarat duminică directorul general al Mercedes-Benz, adăugând că acest lucru va continua să alimenteze concurenţa intensă, transmite Reuters.

Comentariile lui Ola Kaellenius vin în momentul în care Mercedes-Benz a dezvăluit mai multe detalii despre cea mai nouă arhitectură a sa de vehicul electric, sedanul electric compact CLA, care va fi lansat anul viitor şi va viza o autonomie de rulare cu 30% până la 35% mai mare, conform news.ro

"Costurile variabile pentru o maşină electrică sunt mai mari. Aşa va rămâne în viitorul previzibil", a spus Kaellenius jurnaliştilor la Salonul auto IAA din München, adăugând că costurile mai mari nu ar putea fi transferate clienţilor pe o bază similară.

Costurile variabile care măresc preţul producţiei de vehicule electrice includ materiile prime pentru baterii, dezvoltarea de software şi preţurile electricităţii.

Kaellenius a spus că acesta este motivul pentru care grupul lucrează pentru a optimiza costurile fixe şi alocarea resurselor pentru a atinge aceeaşi profitabilitate cu maşinile electrice ca şi cu motoarele cu ardere internă.

 

Noul CLA vizează o utilizare a puterii de 12 kilowaţi-oră la 100 de kilometri şi o autonomie de 750 de km, în comparaţie cu 17 până la 18 kWh la 100 de km într-un SUV compact EQA 350, modelul Mercedes oferit astăzi.

Întrebat cât de mult a redus noua clasă CLA costurile faţă de generaţia anterioară, Markus Schaefer, director pentru tehnologie al Mercedes-Benz, a spus că se îndreaptă către un nivel de reducere a costurilor cu 50%.

Bateriile pentru CLA vor fi produse de furnizorul cheie CATL şi ACC, la care Mercedes deţine o treime.

CLA, care va intra în producţie anul viitor şi va ajunge pe piaţă din 2025, este o încercare de a reduce complexitatea dezvoltării modelelor, care a crescut semnificativ în ultimii ani, a spus Schaefer.

Mercedes-Benz va oferi versiuni hibride şi integral electrice, nefiind planificate versiuni diesel.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.