Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Serviciul de Evidenţă a Persoanei îşi va relua activitatea de luni

Inquam Photos / Octav Ganea
Europa Sibiu sarbatoare

Serviciul de Evidenţă a Persoanei din cadrul Primăriei Sibiu îşi va relua activitatea începând de luni, 4 mai, după ce o parte dintre angajaţi au fost internaţi în spital, fiind diagnosticaţi cu COVID-19, potrivit unui comunicat de presă remis, vineri, AGERPRES.

"Patru dintre angajaţii Serviciului au parcurs perioada de izolare de 14 zile în contextul suspiciunii de infectare cu coronavirus, ca măsură de siguranţă şi prevenţie. Dat fiind faptul că nu au prezentat simptome în aceste ultime două săptămâni, iar trei dintre ei au fost inclusiv testaţi cu rezultat negativ, aceştia se pot reîntoarce la birou pentru a asigura activitatea de relaţie cu publicul. Restul angajaţilor îşi vor relua activitatea odată ce parcurg perioada de izolare", se arată în comunicatul Primăriei Municipiului Sibiu, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Lovitură dată de Ludovic Orban! A numit un apropiat de al lui Donald Trump în funcția de consilier de stat

Potrivit sursei citate, sediul secundar al Primăriei de pe bulevardul Victoriei din municipiul Sibiu, unde se află Serviciul de Evidenţă a Persoanei, a fost dezinfectat în întregime de două ori. De asemenea, angajaţii de la ghişee, dar şi cei de la birouri, poartă mască şi mănuşi de protecţie.

"Reamintim faptul că, prin Decretul Prezidenţial nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă, documentele eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de urgenţă îşi prelungesc valabilitatea până la încetarea acestei stări. Prin urmare, cetăţenii nu trebuie să se prezinte la ghişeu pentru prelungire în această perioadă, ci doar pentru situaţii deosebite, precum pierderea, furtul sau distrugerea documentului de identitate", precizează Primăria Municipiului Sibiu.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.