În pofida scandalurilor și a criticilor dure privind condițiile de producție, Shein, unul dintre cei mai controversați giganți ai industriei fast fashion, va face un pas major în Europa de Vest. Compania chineză își va inaugura primul magazin fizic permanent la Paris, în celebra clădire BHV (Bazar de l’Hôtel de Ville), miercuri, 5 noiembrie. Mișcarea marchează o nouă etapă în strategia de extindere agresivă a brandului, care până acum s-a bazat exclusiv pe comerțul online.
Decizia Shein de a se instala într-unul dintre cele mai vechi și prestigioase magazine universale din capitala Franței a stârnit reacții puternice.
Anunțul a fost făcut vineri, pe Instagram, de Société des Grands Magasins (SGM) – compania care deține BHV –, iar reacțiile nu au întârziat să apară.
Shein ajunge la etajul 6 din BHV
Potrivit Le Figaro, magazinul Shein va ocupa etajul 6 al BHV, unde vor fi expuse mii de articole vestimentare la prețuri reduse, o marcă a strategiei sale comerciale.
Brandul, ale cărui fabrici sunt situate în China, este frecvent acuzat de lipsă de transparență, exploatare a muncii și impact ecologic negativ.
Extinderea continuă în Franța
În ciuda controverselor, compania nu dă semne că ar încetini.
Shein plănuiește să mai deschidă cinci magazine fizice în Franța, până la finalul lunii noiembrie, în incinta Galeries Lafayette, lanț controlat tot de Société des Grands Magasins, notează Agerpres.































Comentează