Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Sistemul automat al aeronavei Boeing 737 MAX al Ethiopian Airlines era activat înainte de a atinge solul

boeing.com
BOEING 737-800 NG

Anchetatorii care investigează accidentul aviatic din Etiopia în care a fost implicată o aeronavă Boeing 737 MAX au ajuns la o concluzie preliminară portivit căreia sistemul de evitare a intrării în picaj era activat înainte de a atinge solul, a informat vineri The Wall Street Journal potrivit mediafax.

Anchetatorii americani au analizat datele preluate din "cutiile negre" ale aeronavei aparținând companiei Ethiopian Airlines, au declarat joi agenției Reuters patru . Un raport preliminar va fi prezentat nu mai devrenme de săptămâna viitoare, au afirmat oficialii americani.

Avionul s-a prăbușit la 10 martie la scurt timp după decolarea din capitala etiopiană Addis Abeba.

Anchetatorii accidentului mortal din Indonezia în care a fost implicat un alt aparat de zbor Boeing 737 MAX în octombrie anul trecut s-au concentrat, de asemenea, asupra noului sistem de evitare a intrării în picaj numit MCAS. Compania Boeing a anunțat miercuri că o soluție software planificată ar împiedica repetarea funcționării sistemului care se află în centrul preocupărilor legate de siguranță.

Cantitatea și calitatea trainingurilor pe care Boeing și companiile aeriene le-au oferit piloților 737 MAX reprezintă una dintre problemele analizate, în timp ce anchetatorii din întreaga lume încearcă să determine cauzele a două accidente 737 MAX în decurs de cinci luni.

Departamentul de Justiție din SUA investighează procesul de dezvoltare al noilor aeronave Boeing și ceea ce a dezvăluit Boeing despre sistemul MCAS.

Departamentul de Transporturi din SUA a anunțat luni că o nouă comisie va analiza modul în care Administrația Federală a Aviației certifică noile aeronave.

Un avion Boeing 737 Max care efectua cursa Lion Air 610 între oraşele indoneziene Jakarta şi Pangkal Pinang s-a prăbuşit în octombrie 2018 în mare. Cele 189 de persoane aflate la bord au murit. Un alt avion Boeing 737 Max, al companiei Ethiopian Airlines, care zbura de la Addis Abeba (Etiopia) spre Nairobi (Kenya) s-a prăbuşit în martie 2019. Cele 157 de persoane aflate la bord au murit.

Potrivit experţilor, piloţii probabil au avut dificultăţi în dezactivarea unui sistem automat care împiedică intrarea în picaj a avionului. Compania Boeing analizează posibilitatea actualizării dispozitivului software care coordonează acest sistem.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.