Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Solicitare BOMBĂ către ministrul Transporturilor: Se cere DEMISIA șefului CNAIR! 'Să vină cineva care să reducă dimensiunea DEZASTRULUI'

Europa FM
CNAIR

Asociaţia Pro Infrastructură solicită ministrului Transporturilor demiterea conducerii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi înlocuirea acesteia cu profesionişti care să poată rezolva "dezastrul” din domeniul infrastructurii.

Reprezentanţii Asociaţiei spun că CNAIR nu a avut niciun obiectiv îndeplinit în anul 2017 şi nu a dus la bun sfârşit niciun proiect de infrastructură.

Citește și: Dezvăluiri de la Budapesta: Ce i-ar fi povestit liderul UDMR Kelemen Hunor premierului Viktor Orban despre situația politică din România

"În afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava şi Margina dat în circulaţie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat încă din decembrie 2016, compania condusă de directorul general interimar Ştefan Ioniţă nu este în stare să deschidă traficul până la sfârşitul anului curent nici macăr pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebeş-Turda loturile 3 şi 4, sau Varianta de Ocolire Caracal”, exemplifică Asociaţia, susţinând că CNAIR doar fuge de responsabilitate şi dă dovadă de "incompetenţă managerială”.

De asemenea, este amânată şi închiderea coridorului de autostradă Sibiu-Nădlac (A1), cu toate că directorul CNAIR Ştefan Ioniţă şi-a luat angajamentul de a lansa licitaţia pentru tunelurile lipsă aferente lotului 2 până în luna noiembrie, iar deschiderea anul viitor a lotului 3 este pusă în pericol pentru că CNAIR refuză să plătească antreprenorului lucrările suplimentare executate prin realizarea descărcării (semi-nodului) de la Holdea, afirmă Asociaţia Pro Infrastructură.

În plus, multe proiecte semnate în anii trecuţi şi anunţate că vor începe în acest an vor fi amânate, vorbind despre centurile Satu Mare, Rădăuţi şi Beiuş-Ştei), cele aflate în execuţie au nu au avansat (Târgu Jiu, Mihăileşti, Bucureşti, Tecuci), cele anunţate că vor fi deblocate au rămas în acelaşi stadiu (Carei, Suceava, Iaşi), iar unele sunt reziliate, (Târgu Mureş).

Citește și: Ironie MAXIMĂ la adresa șefului PSD: 'Să îl compari pe Liviu Dragnea cu un om este o insultă'

"Marile performanţe din acest an ale actualei conduceri CNAIR sunt proiectele de miliarde "ridicate pe SEAP". Din păcate, aceste performanţe sunt iluzorii, fiind vorba de coloşi cu picioare de lut! Lansarea de licitaţii pe studii de fezabilitate vechi, incomplete şi fără studii geotehnice corespunzătoare, prin caiete de sarcini prost pregătite, sunt doar un alt praf în ochi aruncat cetăţeanului care speră să circule pe o infrastructură rutieră demnă de secolul XXI. Procedurile de licitaţie lansate sunt TOATE amânate în repetate rânduri şi unele dintre ele sunt aproape de anulare în urma deciziilor judecătoreşti, precum în cazul drumului expres Craiova-Piteşti”, acuză Pro Infrastructură, potrivit News.ro.

Asociaţia solicită, în baza acestui bilanţ, minsitrului Transporturilor demiterea conducerii CNAIR, pentru ca anul 2018 să nu fie "un an pierdut pentru rezolvarea infrastructurii vitale a României”, şi înlocuită cu oameni profesionişti care "să reducă dimensiunea dezastrului măcar în ceasul al 12-lea”.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.