EXIT - POLL CURS - Avangarde: Duminică, ora 23:00. Au mai ramas VEZI AICI
 
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Specialiștii dezvăluie alimentele care ne feresc de bolile de inimă: Vinul roșu se află pe listă

Food Story
Sticla de vin

Stresul, viaţa agitată, tutunul sau poluarea. Sunt doar câţiva dintre factorii care ne afectează sănătatea inimii, scrie exquis.ro.

O alimentaţie sănătoasă este primul pas spre prevenirea bolilor de inimă. Specialiştii site-ului ivillage.comne spun care sunt ingredientele care ne întăresc inima.

Peşte, de trei ori pe săptămână

Peştele e bogat în acizi omega 3. Somonul conţine un antioxidant puternic care reduce radicalii liberi de oxigen. Carnea de somon reduce tensiunea arterială. Pe lângă inimă, peştele protejează şi sistemul nervos.

Vin roşu la sfârșitul mesei

Obiceiul franţuzesc de a încheia masa cu un pahar de vin roşu e sănătos. Cercetătorii au descoperit că resveratrolul, o substanţă din vinul roşu, are rol în stoparea modificărilor ce apar la nivelul genelor responsabile de buna funcţionare a inimii. Atenţie! Doar un pahar pe zi!

Uleiul de măsline reduce colesterolul

Consumul regulat de ulei de măsline protejează inima de îmbolnăvire datorită acizilor graşi mononesaturaţi şi a conţinutului ridicat de antioxidanţi. Uleiul de măsline duce la creşterea colesterolului bun şi la reducerea celui rău, din cauza căruia arterele se îngroaşă.

Salate de roşii la fiecare masă

Bogate în vitamina C, licopen şi betacaroten, tomatele protejează organismul de cancer şi de bolile de inimă. Roşiile pot fi incluse în alimentaţie foarte uşor, în salate, supe sau paste.

Citește și: Sorina Pintea a decis: Va ploua cu amenzi la Maternitatea Giulești, cuantumul acestora va fi decis de controlul care este, încă, în desfășurare

Mâncaţi la micul dejun cereale integrale

Dacă mâncaţi cereale integrale zilnic la micul dejun, reduceţi riscul de a suferi de insuficienţă cardiacă. Această afecţiune este deseori ignorată, însă între ea şi infarct nu este decât un pas. Important este ca cerealele să fie cu bobul întreg, iar fulgii de ovăz şi tărâţele de grâu să alcătuiască cel puţin un sfert din cantitatea de cereale.

Ciocolata neagră are antioxidanţi

În ciocolata neagră există o cantitate mare de cacao şi aceasta este, de fapt, bogată într-o serie de substanţe numite flavonoizi. În păstaia de cacao există seminţele de cacao, care conţin un procent mare (20%) de flavonoizi.Aceştia ajută la scăderea colesterolului rău şi scade tensiunea arterială.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.