DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonaţi, însă acţiunile au scăzut

dancingastronaut.com
spotify

Serviciul de streaming Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonaţi, însă a înregistrat pierderi de vânzări şi venituri în al treilea trimestru al anului, astfel că acţiunile au scăzut joi, relatează Variety.

Spotify a continuat trendul ascendent privind numărul de abonaţi şi conţinutul. Daniel Ek, CEO şi co-fondator, a explicat joi că preţul aplicaţiei ar putea creşte, însă, în contextul pandemiei, acest lucru nu se va întâmpla curând, potrivit news.ro.

Citește și: EXPERIMENT făcut pe populație, în plină pandemie: cum se TESTEAZĂ gradul de conformare al cetățenilor

Gigantul de streaming a pierdut echivalentul a 68 de cenţi pe acţiune în cel mai recent trimestru la vânzări de 2,31 de miliarde de dolari. Analiştii se aşteptau să piardă 61 de cenţi la vânzări de 2,36 de miliarde de dolari. În acelaşi trimestru, anul trecut, câştigul era de 40 de cenţi pe acţiune la vânzări de 1,93 de miliarde de dolari.

Cel mai recent trimestru încheiat a însemnat o creştere cu 6 milioane de abonaţi.

Numărul total al utilizatorilor activi lunar pe Spotify este de 320 de milioane, cu 29% mai mult faţă de toamna anului trecut.

Ek a subliniat că veniturile din publicitate au fost mai bune decât se aştepta, în creştere faţă de al doilea trimestru al anului.

Compania a lansat recent serviciul în Rusia şi alte 12 teritorii din regiune.

Citește și: Cozmin Gușă: Lumea va intra în lockdown! Klaus Iohannis știe cât este de grav, dar vrea alegeri

Spotify anticipează pierderi de 84 de milioane de dolari la vânzări de 2,46 miliarde de dolari, în al patrulea trimestru al anului.

Ek a mai spus joi că peste 1 miliard de euro au fost plătiţi, în fiecare trimestru din 2020, deţinătorilor drepturilor de autor. „Sunt mândru să spun că suntem pe cale să plătim un alt miliard plus de euro în trimestrul al patrulea”, a adăugat el.

Lansările muzicale pe platformă au crescut cu 13% faţă de trimestrul anterior, iar podcasturile, cu peste 20%.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.