Noile metrouri folosite în Bucureşti au venit cu numeroase problemele. Mai întâi, a fost nevoie de tăierea câtorva peroane, pentru ca trenurile să încapă în staţii. Apoi, după ce au fost puse în circulaţie, mai multe garnituri noi au avut defecţiuni, motiv pentru care circulaţia pe magistrala M2 Berceni – Pipera a fost blocată de câteva ori.
Metrourile aveau piese prost fixate, şuruburi slăbite şi anumite componente lipsă din fabrică. Potrivit publicaţiei Libertatea, surse din cadrul Metrorex spun că problema ar fi intrat şi în atenţia SRI , care ar fi verificat atât documentele, cât şi garniturile care au avut probleme. Totul ca nu cumva în spatele acestor defecţiuni să stea posibile acţiuni teroriste.
În prezent, cele 7 metrouri noi - Dunărea, Mureş, Prut, Olt, Ialomiţa, Someş şi Siret - sunt în stare bună de funcţionare. "Defecţiunile inerente apărute în funcţionarea trenurilor noi CAF se situează în limite normale şi sunt realizate de service-ul fabricantului", au transmis reprezentanţii Metrorex. Până anul viitor, instituţia urmează să achiziţioneze 51 de trenuri CAF pentru M5 Drumul Taberei-Pantelimon.