Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

STUDIU Moda BIO prinde doar la oraș: doar 37% din români cumpără produse ecologice, cam o dată pe săptămână

stiripesurse.ro
magazin hypermarket

90% dintre românii participanƫi la studiu preferă să cumpere produse bio din magazinele fizice, în timp ce 10% comandă fie online, pe pagina de internet a magazinelor, fie prin aplicații dedicate, arată un nou studiu realizat de Exact Business Solutions în mai 2021.

Aproape toƫi respondenƫii (99%) cunosc conceptul de produs Bio, Eco, Organic, definindu-l ca „un produs care nu conține substanƫe dăunătoare”, „crescut natural, fără fertilizanƫi sau hormoni de creștere”, respectiv „produs 100% natural”.

9 din 10 respondenƫi consideră că agrigultura bio și produsele bio reprezintă „un lucru bun” atât pentru ei, personal, cât și pentru mediul ȋnconjurător.

37% dintre participanƫii la studiu au cumpărat produse bio cel puțin o dată pe săptămână în ultimul an.

Un alt aspect interesant dezvăluit de studiu este cel legat de motivele pentru care respondenƫii aleg să cumpere produse bio, cele mai importante fiind: „produse 100% naturale”, „calitate ridicată”, „produse sănătoase”, „prospeƫime și produse în România”.

„Mai mult decât oricând, 2020 ne-a reamintit cât de importantă este sănătatea, dând ocazia consumatorilor să se preocupe mai mult de acest lucru, dar și de mediului inconjurator, iar studiul de faƫă confirmă aceste trenduri, cele mai importante atribute în alegerea produselor bio, (pe lângă proprietăƫile acestora) fiind încrederea, grija faƫă de mediul ȋnconjurător și susƫinerea unui stil de viață sănătos al consumatorilor”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions.

Universul cercetării a fost reprezentat de femei și bărbați, cu vârste cuprinse între 18-65 ani, rezidenti în mediul urban și utilizatori de internet. Volumul eșantionului pentru studiul cantitativ a fost de 456 respondenți, reprezentativ pe nivele de vârstă, gen și stratificare, iar chestionarul a fost administrat online.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.