STIRIPESURSE.RO, în topul brandurilor media realizat de Reuters Institute de la Universitatea Oxford

Autor: Florin Pușcaș

Publicat: 15-06-2018

Actualizat: 15-06-2018

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

A fost publicat studiului Digital News Report 2018, coordonat de Reuters Institute de la Universitatea Oxford, care analizează consumul de media şi prezintă tendinţele la nivel mondial. Platforma STIRIPESURSE.RO este menţionată printre principalele branduri media online, atât în topul celor mai vizitate surse, cât şi în topul încrederii cititorilor.

Este al doilea an în care raportul include şi piaţa media din România. Studiul, susţinut printre alţii de Google şi BBC, se bazează pe un sondaj online în care au fost chestionate zeci de mii de persoane din 37 de ţări. În ţara noastră au fost chestionate 2048 de persoane.

Vezi AICI raportul integral! (.pdf)

Reuters Institute for the Study of Journalism (RISJ) este centrul de cercetare a Universităţii Oxford din Marea Britanie, pe probleme care ţin de mass media la nivel global.

content-image

content-image

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri