Strategul lui Iohannis și Băsescu, OFERTĂ pentru Dacian Cioloș

Autor: Lucian Negrea, Reporter

Publicat: 02-04-2016

Actualizat: 02-04-2016

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Felix Tătaru, directorul GMP Group, a devenit celebru după ce le-a fost strateg de campanie electorală lui Traian Băsescu și Klaus Iohannis, amândoi ieșind câștigători.

Tătaru îi lansează o ofertă premierului Dacian Cioloș și susține că este gata să facă pro bono strategia de comunicare a Guvernului pentru colectarea de fonduri necesare achiziționării sculpturii ”Cumințenia Pământului”.

”Până una alta, este un context în care guvernul şi-a arătat limita, cât poate să dea. Ce ar fi trebuit să zică? «Dintre cele cinci milioane pe care noi le avem tăiem 100.000 de euro ca să plătim o agenţie să ne facă o campanie»?”, a argumentat Felix Tătaru, director al agenţiei GMP Group, fost preşedinte al IAA.

”Campania va avea succes, pentru că este vorba dspre Brâncuşi. Eu cred că românii care îşi pot permite, şi românii în general, oricum, sunt sensibili la valorile noastre naţionale şi pentru că cred că România este într-un moment în care afirmarea naţională e importantă. Avem şi noi câteva valori, nu prea multe, şi avem acum o ocazie să facem un bine. Eu o văd o mare oportuitate nu atât pentru Guvern, nu atât pentru România, cât pentru fiecare român care poate să facă un bine. E o oportunitate pentru mine când pot să fac un bine şi să mă număr printre cei care am pus şi eu nişte bani pentru ca Cuminţenia Pământului să rămână în România, pentru mine va fi un lucru pe care o să-l povestesc mai departe şi nepoţilor mei”, a explicat acesta, informează News.ro.

Deşi admite că există români dezinteresaţi de sculptura lui Brâncuşi, Felix Tătaru a explicat că publicul-ţintă al campaniei este altul: ”Nu ne adresăm lor, sunt unii care au cetăţenie română şi urăsc România. Credeţi că ne adresăm lor? Ba chiar vor să rupă România în două, şi tot cetăţeni români sunt”. ”N-o să ne adresăm celor care nu pot, sunt la limita sărăciei, celor care nu se simt... Ei cred că au înţeles că este o invitaţie la a face un bine, la civism, nu este o obligaţie. Cine vrea, să facă, cine nu, nu! Dar de la a face un bine până la a te apuca să critici treaba asta, mi se pare foarte antinaţional”, a adăugat Tătaru.

Publicitarul român are convingerea că agenţiile, măcar cele cinci agenţii de top din România,  ”se vor băga” şi, mai mult, îi vor convinge pe români: ”Să ne gândim că Ateneul Român a fost construit cu banii oamenilor. Şi, credeţi-mă, românii erau mult mai săraci atunci. Dacă ei au făcut Ateneul, acum, noi, la 100 şi ceva de ani, stând într-o mult mai bună formă economică şi ca nivel de trai, n-o să putem strânge cinci milioane de euro? E ruşinos. Sunt convins că vom reuşi, şi destul de repede”.

”Cred că e un lucru extraordinar pe care noi putem să îl învăţăm după Colectiv. Exact ăsta – să facem un demers colectiv pentru recuperarea valorilor naţionale. Este în numele Colectiv şi sunt convins că agenţiile în numele Colectiv vor înţelege să lase ego-ul la o parte, aşa cum şi noi o facem şi printr-un demers colectiv să reuşim să facem ceva. Şi n-am o îndoială că aceşti oameni, competitori de-ai mei şi colegi de-ai mei nu vor şti să găsească tonul potrivit şi emoţia necesară ca să ne atingem obiectivul”, a detaliat directorul grupului GMP.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri