Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Studiu: 64% dintre tineri afirmă că au nevoie de ajutor pentru a începe o afacere

Agerpres.ro
consultanţi, afaceri, corporatie, angajati

Principalele bariere cu care se confruntă tinerii ce vor să pornească o afacere sunt reprezentate de lipsa resurselor financiare (78%), lipsa cunoştinţelor concrete în gestionarea unei afaceri (66%) şi lipsa mentoratului (64%), conform studiului Insights PulseZ.

"De asemenea, mai mult de două treimi dintre respondeţii studiului susţin că au nevoie de ajutor pentru a putea începe un business. În acest context, Romanian Business Leaders propune o soluţie care vine în ajutorul Generaţiei Z prin dezvoltarea comunităţii "Tinerii în Arenă"", se arată într-un comunicat al RBLS remis, joi, AGERPRES.

Conform aceluiaşi studiu Insights PulseZ, jumătate din respondenţi sunt optimişti, simţindu-se motivaţi şi nerăbdători să înceapă o afacere. 55% dintre tineri îşi doresc să se înconjoare de alţi antreprenori pentru a fi motivaţi să îşi înceapă business-ul.

"Suntem fericiţi să susţinem viitorii antreprenori ce intră în programul Tinerii în Arenă şi să îi pregătim pentru adevăratele provocări ale antreprenoriatului. Dorinţa noastră este să le oferim tinerilor cu vârste între 16 şi 24 de ani accesul la informaţii despre antreprenoriat şi să îi ghidăm către acţiunile reale pe care le pot face pentru a aduce ideile lor la realitate. Visele Generaţiei Z trebuie să fie susţinute prin informaţii, mentorat şi oportunităţi tangibile şi acţionabile. Astfel, oferim participanţilor beneficii prin care să îşi poată crea şi pune în practică planurile de business, perspectivele şi aşteptările. Programul prevede sesiuni de networking şi de mentorat pentru tineri, unde aceştia pot interacţiona cu antreprenori de succes şi pot discuta despre ideile de business, nevoile şi dorinţele lor. Tinerii în Arenă reprezintă un hub de dezvoltare a noii generaţii", a declarat Alin-Claudiu Apostu, project manager pentru Insights şi Vreau să fiu Antreprenor, informează Agerpres.

Programul Tinerii în Arenă încearcă să elimine barierele cu care se confruntă noii antreprenori şi oferă un program de mentorat în care sunt implicaţi antreprenori de succes, din diverse domenii, care investesc resurse în dezvoltarea şi susţinerea tinerilor. Procesul de aplicare prevede completarea unui formular pe platforma de înscriere Vreau să fiu Antreprenor (https://vsfa.ro/arena) ce cuprinde o prezentare grafică a ideii de afacere şi un videoclip de prezentare de maxim 90 de secunde.

Înscrierile în program sunt acceptate până în 9 octombrie.

"Tinerii care au participat la ediţiile precedente se bucură de succes datorită eforturilor proprii şi implicării atente şi focusate ale organizatorilor Vreau să fiu Antreprenor, cât şi ale antreprenorilor parteneri în program. Un astfel de start-up care ajunge să se extindă la nivel naţional este CityPack - o aplicaţie lansată anul precedent de cofondatorii start-up-ului, Andrei Cruceru şi Eduard Diaconu. Platforma se bucură în acest moment de un succes la nivel naţional, iniţial fiind lansată la Râmnicu Vâlcea, fiind implementată şi în Bucureşti şi clasându-se recent pe locul 7 în topul celor mai descărcate aplicaţii din România. Asemenea echipei CityPack sunt şi alţi antreprenori tineri care au pornit după Tinerii în Arenă şi au reuşit să vândă produsele şi serviciile lor la nivel naţional şi internaţional", se arată în comunicat.

Tinerii în Arenă este un concept marca "Vreau să fiu Antreprenor" şi Insights, un proiect Romanian Business Leaders. Studiul Insights PulseZ este un studiu realizat anual de către Vreau să fiu Antreprenor & Insights cu scopul de a afla ce vor, ce fac şi cum gândesc reprezentanţii generaţiei Z.

"Vreau să fiu Antreprenor" (VSFA) este un program naţional, lansat în 2013, parte a organizaţiei Romanian Business Leaders (RBL), care promovează gândirea şi acţiunea antreprenorială în rândul tinerilor din România.

Fundaţia Romanian Business Leaders este vocea şi vehiculul de acţiune al liderilor din mediul privat de business pentru construcţia unei Români în care generaţiile viitoare să îşi dorească să trăiască. Proiectele fundaţiei se subscriu celor trei domenii pe care comunitatea RBL le consideră importante pentru schimbare şi dezvoltarea societăţii: antreprenoriat, educaţie şi bună guvernare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.