71% dintre elevii claselor 7 - 12 și-ar dori ca profesorii din România să predea folosind exerciții practice, inspirate din viața reală, arată un studiu relatat de Mediafax. Studiul a fost realizat în luna iulie, în urma unor interviuri online, și a vizat peste 600 de elevi din clasele VII-XII.
Cercetarea a avut ca obiectiv evidențierea percepției elevilor asupra schimbărilor necesare în sistemul educațional românesc, asupra școlii ideale și învățării online, în viziunea lor, și a modurilor de predare a profesorilor, în noul context pandemic.
Cum arată școala ideală, atitudinea profesorului și modalitatea perfectă de evaluare, în percepția elevilor:
„Ultimele luni de școală online au fost o provocare pentru noi toți – elevi, profesori și părinți, deopotrivă. Cu toții am experimentat un lucru fără precedent în sistemul românesc de învățământ, care a deschis, însă, noi oportunități. Astăzi conștientizăm rolul important al digitalizării și ne propunem să punem umărul la transformarea educației românești“, a declarat și Felix Tătaru, președinte GMP Group și co-fondator al proiectului SuperTeach. La studiul SuperTeach au participat 616 elevi din toate județele țării, 59% dintre aceștia fiind în mediul urban. Copiii care au răspuns sondajului: 21%% - clasa a VII-a, 16% - clasa a VIII-a, 52% - clasele IX-XI, 11% - clasa a XII-a.