Târgul de Turism al României, ediția a 40-a, a început joi şi se încheie duminică, având loc la Centrul expoziţional Romexpo. Peste 210 companii vor expune pe o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați, astfel că acesta este unul dintre cele mai mari evenimente de profil din țara noastră, scrie Mediafax.
La Târgul de Turism al României, agenţiile şi tour-operatorii îşi prezintă pachetele de turism cultural, turism de tratament, rural, de business, precum și croaziere și destinaţii exotice.
„Gradul de internaţionalizare a celei de-a 40-a ediții a Târgului de Turism al României este de 17%, 16 ţări promovându-şi zonele şi obiectivele turistice: Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, România, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina și Serbia. Menționăm că la această ediție a Târgului de Turism și-au anunțat participarea oficială următoarele țări: Bulgaria, Cuba, India, Indonezia, Palestina”, au subliniat reprezentanții Romexpo.
De asemenea, pe parcursul târgului, au loc o serie de activități conexe, conferințe și seminarii, care aduc în prim-plan teme cu privire la dezvoltarea turismului de calitate și a bioturismului, sustenabilitatea în turism sau ce înseamnă turismul social.
În 1997, Romexpo a inclus în portofoliul său un târg dedicat specialiștilor din industria turismului și pasionaților de călătorii, care este organizat de două ori pe an, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România (CCIR), în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) şi cu sprijinul Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).