DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Televiziunile 'au dat LOVITURA' cu înmormântarea Stelei Popescu: Ce post TV a fost liderul SURPRIZĂ la capitolul audiențe

libertatea.ro
stela popescu

Înmormântarea regretatei Stela Popescu a adus audiențe uriașe pentru majoritatea televiziunilor mari din România. Marea surpriză a reușit-o postul public TVR 1, care a fost cea mai urmărită stație TV duminică, la nivelul întregii țări, cu funeraliile actriței. Peste România TV care, în mod normal, avea primul loc la înmormântări. În total, în fiecare minut, aproape 2,2 milioane de români s-au uitat la funeraliile pe posturile care au difuzat în direct.

TVR 1 a dat toate momentele înmormântării și a fost singura televiziune care a avut acces în biserica de la Cernica. Toate stațiile de știri au preluat de la TVR 1 slujba, în care se vedea sicriul descoperit cu trupul neînsuflețit al Stelei Popescu.

Citește și: Sfârșit de noiembrie cu ninsori și ploi cantitative, în România: Cum va fi vremea de Sfântul Andrei

România TV a fost cea mai vizionată la orașe, target unde postul public a fost pe locul trei, după RTV și Antena 3.

Pe publicul comercial, pe intervalul funeraliilor (10.00-14.00) cea mai vizionată stație a fost Antena 1, care a dat, până la 13.00, o reluare Chefi la Cuțite. Antena a fost urmată, la foarte mică distanță, de România TV.

La nivelul întregii țări, aproape 650.000 de români au urmărit înmormântarea Stelei Popescu la TVR 1. În același timp, la România TV se uitau 570.000 de români. Aproape jumătate de milion s-au uitat la Antena 3.

B1 TV avea 100.000 de telespectatori la nivelul întregii țări. Digi 24, la prima transmisiune în direct a unor funeralii, a avut o audiență de peste 80.000 de români. Dintre stațiile de știri, ultima pe interval a fost Realitatea TV: 50.000 de români.

România TV, postul care era de obicei pe primul loc cu înmormântări TV, a avut prima poziție la orașe, cu o medie de 360.000 de telespectatori. Au urmat Antena 3 și TVR 1, tot cu înmormânarea Stelei Popescu.

Citește și: Lovitură NEAȘTEPTATĂ pentru Mălin Bot! Jurnalistul, pus la punct de comunitatea 'Coruția Ucide': 'Nu ne reprezintă'

Publicul comercial s-a împărțit între Chefi la Cuțite și înmormântarea Stelei Popescu. Antena 1, cu emisiunea culinară până la 13.00 și apoi cu X Factor (despărțite de câteva minute de știri, despre funeralii), a avut cea mai mare audiență pe acest public, anunță Paginademedia.ro.

Cu funeraliile Stelei Popescu, România TV a fost aproape de Antena 1, la doar 11.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani distanță.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.